اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمارش معکوس تا رویارویی طلایی‌پوشان و سرخ‌پوشان لیگ برتر

آبادان برای شعله‌ور شدنت به انتظار نشسته است

خبرگزاری فارس: آبادان در آستانه یک دیدار مهم و حساس در مقابل تیم کهکشانی، برای شعله‌ور شدنت به انتظار نشسته است.

آبادان برای شعله‌ور شدنت به انتظار نشسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صدای حرکت لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور به گوش می‌رسد و همه تیم‌ها آخرین مراحل آمادگی و تمرینات تاکتیکی خود را پشت سر می‌گذارند و کم کم مهیا حضور در ماراتن 34 هفته‌ای لیگ می‌شوند.

تب آغاز لیگ برتر فوتبال از هم اکنون بسیاری از شهرهای کشور به ویژه آنهایی که در لیگ برتر نماینده دارند را در برگرفته و در آبادان که مردمانش از دیرباز به فوتبال دوستی شهره هستند نیز این روزها همه جا صحبت از لیگ برتر و صنعت نفت است.

نفتی که دیگر آن تیم آسانسور که برای یک فصل مهمان لیگ برتر بود نیست و در لیگ‌های دهم و یازدهم با اقتدار جایگاه خود را در سطح اول فوتبال کشور حفظ کرده و در طول این دو فصل حتی به منطقه خطر جدول هم نزدیک نشده است.

نفت آبادان دیگر آن تیم استرس آور و پرحاشیه‌ای که تا دقیقه 90 آخرین بازی‌اش نمی‌دانستیم که می‌ماند یا می‌افتد نیست و با اتکا به بازیکنان جوان و اکثراً بومی خود به تیمی استخوان دار و حریفی سخت برای تمامی تیم‌ها تبدیل شده است.

زمانی که سوت پایان آخرین دیدار نفت آبادان در لیگ یازدهم به صدا درآمد و سکوی شماره 10 لیگ برتر به نماینده آبادان رسید هواداران پرشور این تیم که با تمام وجود عاشق تیمشان هستند و برای موفقیتش هرآنچه در توان دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و گرما و سرما تأثیری بر شور و اشتیاق حضور و تشویقشان ندارد، دیگر بجای شعار "سلام بر لیگ برتر" شعار "پیش به سوی بر آسیا" را فریاد زدند تا به مسئولان و بازیکنان تیم محبوبشان بگویند که در فصل دوازدهم اصلا به بقا در لیگ راضی نیستند، بلکه تیمی مدعی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را می‌خواهند.

توقعی که شاید بر روی کاغذ و با حضور تیم‌های بسیار قدرتمندی که در این فصل برای رسیدن به آسیا هزینه‌های گزافی در بازار نقل و انتقالات انجام داده‌اند، بسیار سخت به نظر می‌رسد اما یامان نمی‌رود که همین نفت آبادان در لیگ دهم با وجود اینکه به عنوان آخرین تیم راهی لیگ برتر شد و حتی فرصتی بدن سازی و حضور در فصل نقل و انتقالات را نیافت، درحالی که خوشبین‌ترین هواداران این تیم هم نسبت به بقاء آن به دیده تردید می‌نگریستند با ارائه بازی‌هایی زیبا نه تنها در لیگ ابقاء شد بلکه حتی در هفته‌های نخست جزو بالانشینان جدول بود و در طول فصل کمتر تیمی توانست در آبادان از این تیم امتیاز بگیرد.

به هر حال هواداران نفت آبادان از هم اکنون "پیش به سوی آسیا کوکا" را به یکدیگر می‌گویند و تیم‌شان را جزو بالانشینان جدول می‌بینند و در یک جمله می‌توان گفت: آبادان برای شعله ورشدن صنعت نفت به انتظار نشسته است.

------------

امید زباری

------------

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول