اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه ناحیه اهر صورت گرفت

تهیه جهیزیه برای 22 نوعروس اهری

خبرگزاری فارس: در یک اقدام ابتکاری به همت سپاه ناحیه اهر، هیئت رزمندگان اسلام و کانون عترت خواهران، جهیزیه 22 نوعروس اهری تأمین و به زوج‌های بی‌بضاعت و زیرپوشش کمیته امداد اهر تحویل شد.

تهیه جهیزیه برای 22 نوعروس اهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در این مراسم ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه، پرهیز از ریخت و پاش غیرضروری و کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان بی‌بضاعت را ضروری برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود بر تلاش همگانی در فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه تأکید کرد.

حاجی‌زاده، به خانواده‌ها توصیه کرد با تسهیل در ازدواج با کمترین هزینه، فرهنگ تسهیل در ازدواج را برای جوانان نهادینه کنند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در دین مبین اسلام محبوب‌ترین بنا و بهترین اقدام ازدواج و مساعدت مالی در زمینه ازدواج ذکر شده است.

امام جمعه اهر به بانک‌ها و ادارات نیز توصیه کرد در اعطای تسهیلات و امکانات به جوانان و نوعروسان سخت‌گیری نکرده و زمینه رضایتمندی این قشر را در جامعه فراهم کنند.

در ادامه این مراسم مسئول هیئت رزمندگان اسلام نیز در خصوص اهدای این جهیزیه گفت: 22 سری جهیزیه برای جوانان و نوعروسان بی‌بضاعت به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از سوی هیئت رزمندگان اسلام، کانون عترت بانوان این هیئت، سپاه ناحیه اهر و جمعی از خیران تهیه و در اختیار افراد نیازمند قرار داده شد.

اسمعیل محمدی گفت: تاکنون 65 مورد جهیزیه از سوی این هیئت، خیران و حوزه خواهران عترت تهیه و به افراد واجدالشرایط تحویل داده شده است.

وی، از تشکیل ستاد دائمی تهیه جهیزیه برای افراد بی‌بضاعت خبر داد و افزود: با اجرای این طرح افراد خیر می‌توانند با مراجعه به ستاد دائمی کمک‌های نقدی و جنسی خود را تحویل ستاد دهند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول