اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 215 فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان کیار

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در شهرستان کیار خبر داد و گفت: امسال 215 فقره کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان مددجوی این شهرستان اهدا می‌شود.

پرداخت 215 فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان کیار

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه مجتمع فرهنگی تربیتی اردوگاه ثامن‌الحجج در سامان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‎رسد، اظهار داشت: 12 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی اردوگاه ثامن‌الحجج در سامان تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه این اقدام گامی دیگر از خدمات دولت عدالت محور در استان است، گفت: این مبلغ 50 درصد از اعتبار هزینه شده برای تکمیل این طرح است و پیش‌بینی می‌شود امسال این پروژه فرهنگی به بهره‌برداری برسد.

رستگار با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به تسهیل دانش‌آموزان مناطق محروم این استان، گفت: تامین اعتبار برای ساخت خوابگاه دانش‌آموزی شهرستان اردل که هم‌اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد از دیگر خدمات دولت به منظور رفع محرومیت و کمک به آسان شدن تحصیل دانش‌آموزان مناطق محروم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در ادامه از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در شهرستان کیار خبر داد و گفت: امسال 215 فقره کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین این تعداد جهیزیه 2 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه خواهد شد.

رستگار با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان با سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این تفاهم‌نامه با هدف بسترسازی مناسب در استفاده از ظرفیت مساجد، هیئت‌های عزاداری، روحانیون طرح هجرت و رسیدگی مطلوب‌تر به وضعیت محرومان و نیازمندان منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی استان برنامه‌ریزی کرد تا مساجد برای برگزاری برنامه‌های طرح اکرام ایتام، اطعام نیازمندان در ماه محرم و ماه مبارک رمضان مهیا باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در سال گذشته 610 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به مبلغ 6 میلیارد و 985 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول