اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

ظرفیت نمایشگاه کاسپین موجب توسعه زنجان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: باید از ظرفیت نمایشگاهی کاسپین زنجان برای رشد و توسعه استان زنجان استفاده بهینه شود.

ظرفیت نمایشگاه کاسپین موجب توسعه زنجان می‌شود

سعید عباسی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی خودرو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: وجود نمایشگاه ظرفیت مطلوبی برای استان محسوب می‌شود که باید از این ظرفیت حداکثر بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی نقش موثری در شناسایی تولیدات و محصولات داخلی و خارجی دارد، افزود: ایجاد فضای رقابت سالم می‌تواند موجب افزایش کیفیت تولیدات داخلی شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در انتقال تجارب مثمر ثمر است، افزود: نمایشگاه کاسپین زنجان با حضور بخش خصوصی وارد عرصه شده است که در کمتر استانی شاهد برپایی چنین نمایشگاه‌هایی هستیم.

وی بر ضرورت حمایت‌های لازم از نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان تاکید کرد و افزود: باید با تقویم نمایشگاهی منظم زمینه جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بیشتری فراهم شود.

عباسی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند موجب حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در داخل استان شود، خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی استان زنجان به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تغییر مدیریت کاسپین زنجان تصریح کرد: با جابه‌جایی افراد امیدواریم تحولات جدیدی در فضای نمایشگاهی زنجان ایجاد شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود برای تعامل با صنعتگران و پژوهشگران برای رشد و تعالی استان تاکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول