اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

توسعه هزار هکتاری روستاهای زنجان در قالب طرح هادی

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گفت: امسال در قالب طرح هادی به وسعت روستاهای استان زنجان هزار هکتار افزوده شده است.

توسعه هزار هکتاری روستاهای زنجان در قالب طرح هادی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن خیر ساز با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر در بحث مسکن در قالب مهر، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و مسکن‌های خیر ساز انقلابی در استان زنجان صورت گرفته است، اظهار داشت: استان زنجان در زمینه مسکن مهر در کشور جایگاه و رتبه خوبی دارد.
وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور افزود: امروز بعد از گذشت یک سال از اجرای این قانون آثار و نتایج پر برکت آن در همه عرصه‌ها دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه استان زنجان در چند سال گذشته در بحث مسکن در شهرها و روستاها اقدامات وسیعی انجام داده است، افزود: زنجان جزو نخستین استان‌هایی است که در دهه فجر سال جاری همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن مسکن دار شدن را برگزار می‌کند.
استاندار زنجان با بیان اینکه در بخش مسکن مهر تاکنون 14 هزار واحد به متقاضیان واجد شرایط در استان تحویل داده شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 هزار واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداری و مابقی نیز تا دهه فجر آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی به اجرای پروژه‌های مصوب در دو ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس از ابتدای امسال برای عمران و آبادانی روستاها اشاره کرد و یادآور شد: امسال در استان زنجان یک هزار و 908 پروژه با 408 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی در روستاها در حال اجرا است.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در سال‌های اخیر دو کار بسیار بزرگ اجرای طرح هادی روستایی و نوسازی مسکن روستایی به عهده بنیاد مسکن گذاشته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تهیه و اجرای طرح هادی و نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به همت مسئولان بنیاد مسکن استان به سرعت در حال اجرا است.
گفتنی است، دیروز عملیات اجرایی 370 واحد مسکن توسط خیرین مسکن ساز در زنجان آغاز شد.
عملیات اجرایی پروژه 313 واحدی انتظار و 60 واحدی پدیده توسط خیرین مسکن ساز زنجان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زنجان آغاز به کار کرد.
این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت 18هزار متر مربع و زیر بنای 32 هزار متر مربع در شش بلوک، هر واحد با اعتبار بالغ بر 310 میلیون ریال برای افراد واجد شرایط احداث می‌شود.
در این مراسم همچنین کلنگ احداث پروژه 48 واحدی پدیده در زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر مربع و زیربنای 4 هزار و 800 متر مربع در شش طبقه هر طبقه با اعتبار بالغ بر 310 میلیون ریال به زمین زده شد.
به گفته مسئولان انجمن خیرین مسکن‌ساز مجتمع مسکونی انتظار و پدیده ظرف مدت یک سال اجرا و در دهه فجر سال 91 به بهره‌برداری خواهند رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول