اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه:

هر 90 دقیقه یک زایمان در کرمانشاه رخ می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: براساس میانگین‌ در هر 90 دقیقه یک زایمان در مراکز تامین اجتماعی استان رخ داده است.

هر 90 دقیقه یک زایمان در کرمانشاه رخ می‌دهد

سیامک سهرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم ارائه خدمات درمانی می‌کند که در استان با بیش از هزار مرکز در درمان خدمات به صورت مستقیم عقد قرارداد شده است.

سهرابی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور توسط بخش خصوصی است که طیف وسیعی از جمعیت کشور را خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی افزود: در سال 90 بیش از 5 میلیون نفر از خدمات مراکز طرف قرارداد اعم از سرپایی و بستری استفاده کردند و 2 میلیون نفر نیز در حوزه درمان به صورت مستقیم به این مراکز مراجعه کردند.

مدیر ‌درمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حدود 50 هزار نفر نیز از خدمات بستری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه  12 هزار مورد جراحی در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: حوزه درمان در استان باید به سمت پیشرفته شدن مرکز درمانی برود تا بتواند خدماتی در شأن مردم استان ارائه کند.

سهرابی گفت: اعمال جراحی سنگین در استان 100 درصد رشد را نشان می‌دهد این کار زمان‌بر و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منظم داشت.

وی اعمال چشم پزشکی و انجام اعمال جراحی سنگین ارتوپدی را از جمله جراحی‌هایی برشمرد که در مراکز درمانی با موفقیت انجام شده است.

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: شش هزار و 500 زایمان در مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام شده است که براساس میانگین‌ در هر 90 دقیقه یک زایمان در مراکز تامین اجتماعی رخ داده است.

سهرابی، بیمارستان حضرت معصومه یکی از سه بیمارستان برتر استان است که به جهت ارائه مطلوب خدمات درمانی لوح تقدیر از وزارتخانه دریافت کرده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول