اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران:

شرکت‌های سود‌ده به تامین اجتماعی واگذار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: دولت مصوبه‌ای را با سازمان تامین اجتماعی منعقد کرد که شرکت‌های سودده به تامین اجتماعی واگذار شود.

شرکت‌های سود‌ده به تامین اجتماعی واگذار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد نجفی تروجنی بعد از ظهر امروز در مراسم سالروز تاسیس تامین اجتماعی در ساری با اشاره به زمان تاسیس سازمان تامین اجتماعی در سال 1338 در ایران اظهار داشت: تامین اجتماعی در زمان تاسیس با هدف بهره‌برداری از منابع که از محل دریافت‌ها کسب می‌کند و با سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌ها اقدام به ارائه خدمت در راستای وظایف قانونی خود کرد.

وی با اشاره به رشد خدمات تامین اجتماعی پس از انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران تامین اجتماعی منزلتی خوبی نداشت که با شروع انقلاب اسلامی این سازمان نیز در راستای گسترش عدالت در جامعه فعالیت‌اش را شروع کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه طی سال‌های گذشته ارزش تامین اجتماعی در کشور بیشتر مشخص شد، خاطرنشان کرد: رویکرد تامین اجتماعی موجب شد که طی دو سال مسئولان نظام توجه ویژه‌ای به سازمان تامین اجتماعی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: طی سال‌های اخیر نیز بدهی‌های دولت به مبلغ 36 هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت مصوبه‌ای را با سازمان تامین اجتماعی منعقد کرد که شرکت‌های سود‌ده به تامین اجتماعی واگذار شود که با اجرای این مصوبه تحول بزرگ در تامین اجتماعی رخ می‌دهد.

این مسئول به دیگر اقدام دولت برای معافیت مالیاتی منابع و ثروت‌های تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: با رویکرد جدید دولت، سازمان تامین اجتماعی در مدار توجه قرار گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران اضافه کرد: امروز سازمان تامین اجتماعی به خاطر مقاومتی که در برابر مشکلات داشت در مدار توجه قرار گرفت و در تعاملات دولت و مجلس در حال حل مشکلات خود است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول