اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

29 هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان هستند

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: در حال حاضر 29 هزار نفر به عنوان مستمری‌بگیر تحت پوشش این سازمان هستند و از خدمات این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

29 هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی لرستان، شهناز حمزه‌لوی در بازدید از کانون بازنشستگان شهرستان خرم‌آباد گفت: این افراد در قالب بازماندگان، از کارافتادگان و بازنشستگان به صورت ماهانه از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته سازمان تامین اجتماعی لرستان یک هزار و 630 میلیارد ریال به عنوان مستمری به افراد مستمری‌بگیر در استان پرداخت کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در ادامه حمایت از کانون‌های بازنشستگی را ضروری دانست و اظهار داشت: این کانون‌ها به عنوان بازوی تامین اجتماعی و وکیل مدافع این سازمان عمل می‌کنند.

حمزه‌لوی افزود: با توجه به تعلق بازنشستگان به این صندوق، بازنشستگان باید تجربیات ارزشمند خود را برای ارتقای وضعیت تامین اجتماعی به مدیران و تصمیم‌گیران این مجموعه ارایه کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان نیز با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده به عنوان پایلوت در استان فارس گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده نظام درمان منسجم و هدفمند می‌شود.

مجید صادقی‌راد افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش هزینه‌های درمان در سطح کشور هستیم.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول