اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اجرای 700 هزار میلیارد ریال پروژه‌های راه و شهرسازی در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی 491 طرح با هزار پروژه و با اعتبار بیش از 700 هزار میلیارد ریال را در دست اجرا دارد.

اجرای 700 هزار میلیارد ریال پروژه‌های راه و شهرسازی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از 23 کیلومتر از بزرگراه رودهن – سوادکوه – قائمشهر در شهرستان سوادکوه و با حضور وزیر راه و شهر سازی برگزار شد.

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از 23 کیلومتر از بزرگراه رودهن ـ سوادکوه ـ قائمشهر با تقدیر از کسانی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، گفت: محور سوادکوه دارای اهمیت بالایی برای ماست.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وزارت راه و شهرسازی 491 طرح با یک‌هزار پروژه و با اعتبار بیش از 700 هزار میلیارد ریال را در دست اجرا دارد.

وی با تاکید بر اینکه راه به همراه، آب و برق و کار از بسترهای توسعه محسوب می‌شوند، گفت: پروژه‌های مهر ماندگار دولت دهم از اقدامات جوانمردانه دولت دهم برای مهرورزی و توسعه است.

نیکزاد افزود: 160 پروژه با 160 هزار میلیارد ریال اعتبار در پروژه‌های مهر ماندگار تعریف شده است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید رئیس جمهور برای اتمام پروژه‌های راهسازی در شمال کشور تاکید کرد و یادآور شد: در شمال کشور یک جاده در حد بزرگراه نداریم و مصمم هستیم جاده 4 بانده محور سوادکوه را به قائمشهر و ساری اتصال دهیم.

نیکزاد با اشاره به برخی مشکلات در روستاها و شهرها در اجرایی شدن 4 بانده شدن محور سوادکوه خاطرنشان کرد: باید در ابتدای این طرح مشکلات آن هم دیده می‌شد و با ایجاد زیرگذرها، تردد آسان برای مردم را مورد توجه قرار داد.

وی به اختصاص یک دستگاه گریدر به استان مازندران خبر داد و با اشاره به نیاز سوادکوه و درخواست نماینده دولت در این شهرستان خواستار واگذاری آن به سوادکوه شد.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول