اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

اشتراکات زنجان و اوگاندا زمینه‌ساز همکاری‌ است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: اشتراکات زنجان و اوگاندا زمینه ساز توسعه همکاری‌های دوجانبه است.

اشتراکات زنجان و اوگاندا زمینه‌ساز همکاری‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در دیدار سفیر اوگاندا با مسئولان استان زنجان، اظهار کرد: دیدگاه کشور ایران برای گسترش ارتباطات با کشور اوگاندا مثبت است.

وی با بیان اینکه ایران و اوگاندا دارای مشترکات زیادی هستند، افزود: این اشتراکات در بخش‌های مختلف موجب ایجاد رابطه‌ای تنگاتنگ در زمینه‌های مختلف می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دو کشور تاکید کرد و افزود: از این ظرفیت‌ها می‌توان در زمینه توسعه همکاری در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

وی تعاملات سیاسی، تجاری و اقتصادی ایران و اوگاندا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استان زنجان در این زمینه گام‌های مطلوبی را برداشته است.

عباسی با اشاره به تفاهمات صورت گرفته بین زنجان و اوگاندا خاطرنشان کرد: در حال حاضر این تفاهمات با برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملی می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث کشتارگاه صنعتی از برنامه‌های زنجان در کشور اوگاندا است، افزود: اقدامات لازم برای حل مشکلات احداث این کشتارگاه انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اعلام آمادگی بخش خصوصی زنجان برای ورود به عرصه پزشکی در کشور اوگاندا خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر بخش خصوصی نیز خدمات لازم را در این کشور ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان برای فعالیت در کشور اوگاندا خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای حضور این بخش در اوگاندا انجام می‌شود.

عباسی از حضور فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی زنجان در کشور اوگاندا خبر داد و افزود: با همکاری جهاد کشاورزی استان زنجان این موضوع بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه مقدمات حضور هئیت تجاری زنجان در کشور اوگاندا فراهم شده است، افزود: اقدامات لازم برای گسترش همکاری‌ها از سوی این هئیت تجاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول