اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نشستی صورت گرفت؛

بررسی زمینه همکاری‌های مشترک جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با نخجوان

خبرگزاری فارس: در نشست مشترک جهاد دانشگاهی با مسئولان جمهوری آذربایجان زمینه‌های همکاری مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی زمینه همکاری‌های مشترک جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با نخجوان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، احمد فرشبافیان رئیس جهاد دانشگاهی استان در راس هیئتی به دعوت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان، به این کشور همسایه سفر کرده و ضمن دیدار با برخی مقامات و مسئولان مراکز علمی و دانشگاهی، زمینه همکاری‌های علمی ـ تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفت. 
وی گفت: این جلسه به منظور بررسی زمینه‌های همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با جمهوری خودمختار نخجوان ترتیب داده شده بود که ضمن بررسی‌های به عمل آمده در عرصه‌های مختلف پژوهشی ـ تحقیقاتی، از مراکز علمی و چند مرکز فرهنگی نخجوان برای آشنایی و بررسی زمینه‌های مشترک نیز دیدار به عمل آمد.
فرشبافیان افزود: برای آغاز همکاری‌های مشترک در مرحله نخست مقرر شد مسئولان نخجوان تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه فناوری‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان را در اواخر فروردین‌ماه سال 91 در جمهوری خود مختار نخجوان فراهم آورند.
 وی ادامه داد: با توجه به اهداف این نشست که برای بررسی زمینه همکاری دوجانبه صورت گرفته، هیئتی از اساتید و محققان رشته‌های مختلف پزشکی نخجوان طی روزهای آتی از مرکز پزشکی، مرکز درمان ناباروری و تحقیقات سلول‌های بنیادی و مرکز فناوری‌های انرژی‌های نو جهاد دانشگاهی استان دیدار خواهند کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول