اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ژاپن در اتاق بازرگانی اردبیل

ژاپن و اردبیل همکاری‌ اقتصادی می‌کنند

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده سفارتخانه ژاپن در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل راه‌های گسترش روابط اقتصادی بین استان اردبیل و کشور ژاپن بررسی و بر توسعه همکاری‌ها تاکید شد.

ژاپن و اردبیل همکاری‌ اقتصادی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه‌ای که به همین منظور صبح امروز در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل برگزار شد، نماینده سفارتخانه ژاپن در این نشست توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان اردبیل را بسیار بالا و در حد جهانی اعلام کرد.
هیرویوکی یامایا اظهار داشت: استان اردبیل در زمینه‌های صنعتی و تولیدی از توانمندی ‌و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است به طوری‌که وجود این همه توانمندی یک‌جا در این استان مایه تعجب است.
وی با بیان اینکه استان اردبیل و ژاپن می‌توانند مبادلات تجاری بالایی با یکدیگر داشته باشند افزود: ضروری است زمینه‌های مشترک همکاری و گسترش روابط اقتصادی بین ژاپن و استان اردبیل را بررسی کنیم.
هیرویوکی یامایا بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا روابط اقتصادی ایران و ژاپن همچنان صمیمانه ادامه یافته و بیش از پیش تقویت شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: ما علاقمند ارتقای روابط با کشور ژاپن هستیم و امیدواریم زمینه‌های همکاری بیشتر بین استان اردبیل و کشور ژاپن فراهم شود.
حسین بیگناه توانمندی‌های اقتصادی اردبیل را یادآور شد و گفت: در زمینه تجارت‌ خارجی، گردشگری، تولید، صنعت و مواد معدنی آمادگی گسترش همکاری‌ با کشورهای جهان را داریم.
وی تصریح کرد: توسعه روابط اقتصادی با کشورها به صورت جدی در دستور کار اتاق بازرگانی اردبیل قرار دارد و ما آماده همکاری با کشور ژاپن هستیم.
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد: این نشست آغاز خوبی برای توسعه روابط بین استان اردبیل و کشور ژاپن باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول