اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز

نشست همکاری‌های مشترک ایران و روسیه در تبریز آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: نخستین نشست کارگروه همکاری‌های مشترک بین منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه صبح امروز -دوشنبه- در تبریز آغاز به کار کرد.

نشست همکاری‌های مشترک ایران و روسیه در تبریز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این نشست که به مدت دو روز در هتل شهریار تبریز برگزار خواهد شد، مقامات دولتی، فعالان بخش خصوصی، تجار و بازرگانان استان‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه حضور دارند.

توسعه همکاری‌های بین منطقه‌ای ایران و روسیه و امضای تفاهم‌نامه همکاری بین استان‌های دو کشور از اهداف تشکیل این نشست عنوان شده است.

استان‌های سن‌پترزبورگ، آستراخان، چواش و جمهوری‌های خودمختار چچن، داغستان و تاتارستان به نمایندگی از فدراسیون روسیه و استان‌های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، قزوین، گیلان، مازندران، یزد و آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این نشست شرکت کرده‌اند.

همچنین معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل وزارت کشور به عنوان رییس اجلاس و مقاماتی از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست هستند.

سخنرانی مقامات دو کشور، مذاکرات تخصصی منطقه‌ای و دیدارهای دوجانبه مقامات استان‌های ایران و روسیه از برنامه‌های این نشست خواهد بود.

همچنین یادداشت تفاهم کارگروه همکاری‌های مشترک بین‌منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه فردا در پایان این نشست به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید.

فردا همچنین مقامات جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات به سئوالات آنان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول