اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز خبر داد

احداث 43 پایگاه اورژانس ویژه نوروز در البرز / ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادی در جاده‌های البرز

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: در طرح نوروزی این مرکز 43 پایگاه اورژانس ویژه ایام عید در استان البرز دایر خواهد شد.

احداث 43 پایگاه اورژانس ویژه نوروز در البرز / ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادی در جاده‌های البرز

کوروش سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ایران هر ساله از تعطیلات نوروزی برای انجام سفرهای درون و برون شهری و گذراندن تعطیلات در مسافرت استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل حجم سفرهای شهری و خارج از شهر مردم در تعطیلات نوروز به شدت افزایش یافته و به همین دلیل ضروری است که طرح‌هایی ویژه این ایام اجرا شود.

* تردد هزاران مسافر نوروزی در البرز

این مسئول با اشاره به موقعیت جغرافیایی و گردشگرپذیری استان البرز اظهار داشت: هر ساله در روزهای تعطیل به ویژه ایام نوروز مردم بسیاری هم به استان البرز سفر کرده و هم برای رسیدن به مقصد از جاده‌های این استان مانند محور کرج – چالوس عبور می‌کنند.

سلیمی با اشاره به طرح‌های امدادی در ایام نوروز اظهار داشت: هر ساله از 25 اسفند تا 15 فروردین طرح‌های ویژه‌ای توسط دستگاه‌های مرتبط مانند راهنمایی و رانندگی و اورژانس در محورهای درون و برون شهری اجرا و طی این مدت خدمات اورژانس به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس در مدت فوق اورژانس استان البرز نیز اقدام به احداث پایگاه‌های ویژه در محورهای جاده‌ای و هم‌چنین درون شهری استان می‌کند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام کرد: در این طرح 25 پایگاه ویژه در جاده‌های استان مستقر می‌شوند که در هر پایگاه تجهیزات مناسب امدادی و پزشکی و هم‌چنین امدادگر متخصص حضور دارند.

سلیمی ادامه داد: هم‌چنین 18 پایگاه ویژه نیز با همین تجهیزات در درون شهرها مستقر می‌شوند که بیشتر این تعداد در کرج است.

به گفته وی، فعالیت و خدمات‌رسانی این پایگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

سلیمی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش مأموران اورژانس و هم‌چنین دستگاه‌های دیگر و رعایت قانون از سوی رانندگان، شاهد نوروزی کم‌‌خطر در محورهای درون و برون ‌شهری البرز باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول