اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

16 پایگاه ثابت امداد و نجات در جاده‌ها فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر خراسان‌ رضوی گفت: 16 پایگاه ثابت امداد و نجات در خراسان رضوی در جاده‌ها فعال است.

16 پایگاه ثابت امداد و نجات در جاده‌ها فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اصغر حسن‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 40 پایگاه امداد و نجات در جاده‌های خراسان رضوی در نوروز 1391 فعال هستند که از این تعداد 16 پایگاه به صورت ثابت، 20 جایگاه موقت و 4 پایگاه به طور سیار فعالیت می‌کنند.

وی تعداد جایگاه‌های امداد و نجات نوروز 1391 را 33 پایگاه دانست و افزود: در همین راستا اکثر پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی دارای بسته کامل امداد است.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر خراسان‌ رضوی با بیان اینکه سرعت امدادرسانی در خراسان رضوی در حوادث جاده‌ای به 15 تا 20 دقیقه کاهش یافته است، تاکید کرد: بیش از سه هزار و 500 نیروی متخصص و آموزش ‌دیده در مبادی ورودی شهر انجام وظیفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ساخت پایگاه‌های امداد شهری 70 درصد پیشرفت داشتیم، خاطر نشان کرد: همچنین در ایام نوروز طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان اجرایی می‌شود.

حسن زاده به آمار میزان حوادث در 11 ماه اخیر اشاره کرد و اظهار  داشت: در سال گذشته آمار حوادث 878 مورد بوده است که  از این میزان 686 مورد آن تصادفات جاده‌ای بوده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول