اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد

حضور 10 هزار نفر در اردوهای طرح هجرت استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از حضور بیش از 10 هزار نفر در اردوهای طرح هجرت استان بوشهر خبر داد.

حضور 10 هزار نفر در اردوهای طرح هجرت استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی شیخیانی شامگاه دوشنبه در بازدید از برنامه‌های اردوهای سازندگی طرح هجرت 3 در شهر برازجان اظهار داشت: سازندگی و اعتلای ایران اسلامی از اهداف مهمی است که تمام مسئولان مدنظر دارند و تمام توان و فعالیت‌های خویش را در این راستا معطوف کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهمی است که بسیجیان با حضور در این طرح به آبادانی و اعتلای ایران اسلامی کمک می‌کنند و از برکات ارزشمند معنوی، فرهنگی و علمی فراوانی در این طرح بهره‌مند می‌شوند.

شیخیانی ارتقای توان، تخصص و تجربه دانش‌آموزان را از آثار و برکات ارزشمند این طرح دانست و بیان کرد: حضور در اردوهای سازندگی طرح هجرت آثار و برکات فراوانی برای دانش‌آموزان به دنبال دارد و سبب ارتقای سطح توان، تخصص و تجربه ایشان در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی و ... می‌شود.

وی آشنایی با کار گروهی را از دیگر دستاوردهای اردوهای طرح هجرت برشمرد و اضافه کرد: دانش‌آموزان در این طرح با کار گروهی آشنا می‌شوند و آمادگی حضور در فعالیت‌ها و کارهای گروهی را به دست می‌آورند.

این مسئول یادآور شد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از اساسی‌ترین اهداف اردوهای طرح هجرت است و در کنار آن به مسائلی همچون مرمت و زیباسازی فضاهای آموزشی توجه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از حضور بیش از 10 هزار نفر در اردوهای طرح هجرت استان بوشهر خبر داد و اذعان کرد: اردوهای طرح هجرت در قالب اردوهای 10 روزه و اردوهای 15 روزه برگزار می‌شود که 9 هزار و 915 نفر در اردوهای 10 روزه و 423 نفر در اردوهای 15 روزه این طرح شرکت خواهند کرد و این اردوها تا نیمه شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

شیخیانی با بیان اینکه در اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان در قالب گروه‌های 15 و 20 نفره به فعالیت می‌پردازند عنوان کرد: در اردوهای جهادی دانش‌آموزان به اکیپ‌های 15 تا 20 نفری تقسیم می‌شوند و مسئولیت هر اکیپ بر عهده یک فرد فرهنگی است که در روستاها و در عرصه‌های زیباسازی، مرمت و تجهیزات فضاهای آموزشی فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی از رویکردهای مهمی است که در اردوهای سازندگی طرح هجرت به آنها توجه داریم و در کنار فعالیت‌های سازندگی برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی مختلفی با رویکرد طرح صالحین به صورت مجزا در اردوگاه‌های خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گامی مؤثر در شناسایی، هدایت و به‌کارگیری توانمندی‌های دانش‌آموزان برداریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول