اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش مهدیشهر:

تعلیم و تربیت در فصل تابستان تعطیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر گفت: تعلیم و تربیت در فصل تابستان تعطیل نمی‌شود و یکی از مصداق‏‌های این بخش، اجرای طرح هجرت است.

تعلیم و تربیت در فصل تابستان تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، علی طاهرزاده ظهر امروز در آیین آغاز به کار طرح هجرت 3 که با هدف غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و با مشارکت شمار زیادی از دانش‏‌آموزان در مهدیشهر اجرا شد، اظهار داشت: اسلام دینی اجتماعی بوده که کار را جوهره خود قرار داده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر افزود: یکی از نعمت‏‌های جمهوری اسلامی، کارهای گروهی محسوب می‏‌شود و یکی از کارهای گروهی، طرح هجرت بسیج سازندگی است.

طاهرزاده با اشاره به اهمیت طرح هجرت در آموزش مهارت‏‌های زندگی به نوجوانان و جوانان ادامه داد: اجرای این طرح به معنای این است که تعلیم و تربیت حتی در فصل تابستان نیز تعطیل نمی‌شود.

رقیه حمزه‌ای، مسئول اجرای طرح هجرت 3 دانش‏‌آموزی در مهدیشهر نیز به فعالیت‏‌های انجام شده در سال 90 پرداخت و برنامه‌های طرح‎ریزی شده در سال 91 را دوخت پرده‏‌های هشت مدرسه شهرستان مهدیشهر و رنگ‏‌آمیزی تعدادی از مدارس شهر عنوان کرد.

مسئول اجرای طرح هجرت 3 دانش‏‌آموزی در مهدیشهر گفت: این طرح در طول تابستان اجرا می‌شود.

در ادامه، فراخوانی گردان الزهرای تویه‏‌ ودروار برگزار شد و مسئول اجرای این طرح درباره آن گفت: این فراخوانی در  راستای حفظ و انسجام آمادگی نیروها و بر مبنای طرح تحول سپاه و آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان گردان الزهرا برگزار شد.

سمیه حاجیان‏‌نژاد، از جمله برنامه‌های این فراخوانی را حضور بسیجیان در کلاس‏‌های نظام جمع، عقیدتی، بصیرتی و مسائل سیاسی عنوان کرد.

همچنین یک کارشناس عقیدتی سیاسی در این مراسم با اشاره به اینکه انسان‏ اشرف مخلوقات و دارای قدرت اختیار است، افزود: دو راهی‌های زندگی است که قدرت اختیار انسان را مورد سنجش قرار می‌دهد.

حجت‏‌الاسلام محمدرضا رائیجی با بیان اینکه این دوراهی‏‌ها جایگاهی است که انسان باید درست تصمیم بگیرد و انتخاب کند، افزود: بنابراین انسان برای انتخاب‏‌هایش ملاک و معیار لازم دارد و اخلاق تعیین‌کننده این ملاک است.

وی افزود: آنچه در این عرصه مهم است این است که انسان در مسیر زندگی خویش باید بندگی خدا را در نظر بگیرد تا اخلاق در وجودش ثمر پیدا کند و این اخلاق به بیرون بسط و گسترش داده شود.

رائیجی یادآور شد: امام راحل یک انسان خود ساخته اخلاقی بود که توانست هم ملت ایران را و هم بشریت را متحول کند و دنیای مادی‏گرایان را متزلزل سازد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول