اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

2 قاچاقچی مواد مخدر در رشت دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف بالغ بر چهار کیلوگرم حشیش و دستگیری دو نفر قاچاقچی در رشت خبر داد.

2 قاچاقچی مواد مخدر در رشت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به کشف مواد مخدر در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: کشف حشیش و دستگیری دو نفر قاچاقچی در رشت با همکاری مردم صورت گرفته است.

وی در تشریح ماجرا، افزود: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت شخصی به نام «ح.ر» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر رشت، پیگیری این موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

این مسئول، ادامه داد: ماموران عملیات ویژه با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و به چگونگی حمل مواد مخدر توسط این فرد و همدستش به گیلان پی بردند.

به گفته وی، گروه‌های عملیات ویژه پلیس استان موفق شدند دو نفر قاچاقچی را در عملیات تعقیب و گریز با یک خودروی سواری متوقف کرده و دستگیر کنند.

فلاح‌کرمی ابراز کرد: پلیس با رعایت نکات ایمنی در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 2 کیلو و 960 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی و بسته‌بندی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی درباره عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خاطرنشان کرد: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان موفق شدند قاچاقچی دیگری که در تهیه و توزیع حشیش فعالیت می‌کرد را شناسایی کرده و مقدار یک کیلو و 600 گرم حشیش از وی کشف و ضبط کنند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با تصریح بر اینکه ماموران پلیس برای زدودن مواد مخدر از جسم و روح مردم استان تلاش شبانه‌روزی دارند، یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از هیچ کوششی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول