اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی:

سال 91؛ سال رکوردشکنی در مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی در سال جاری، رکوردشکنی در مبارزه با مواد مخدر است.

سال 91؛ سال رکوردشکنی در مبارزه با مواد مخدر

محمدعلی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دبیرکل ستاد و وزیر کشور در روزهای پایانی سال 90، سال جدید را سال رکورد‌شکنی در مبارزه با مواد مخدر اعلام داشته‌اند و تمام سعی ما رسیدن به رکوردشکنی‌های جدید در حوزه‌های مبارزه با مواد مخدر است.

وی با جلب توجه مسئولان به پدیده شوم اعتیاد میان جوانان کشور، عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور را تنها راه برون‌رفت از مشکل اعتیاد در جامعه عنوان و اضافه کرد: مسئولان باید برای جلوگیری از پیشرفت پدیده اعتیاد در میان جوانان جامعه تلاش بیشتری کرده و به این ترتیب راه را برای تعالی ملی کشور هموار کنند.

نصرتی علم و بصیرت را عامل دیگری برای حل مشکل اعتیاد دانست و تاکید کرد: بصیرت جوانان نسبت به پدیده اعتیاد و مشکلات آینده این پدیده برای نسل جوان و جامعه، علم و آگاهی مردم در برابر این پدیده و همچنین بی‌نیازی از هرگونه تعلقات دنیوی دست‌مایه آرامش روحی و روانی در جامعه بوده و می‌تواند آینده کشور را تضمین کند.

وی اقدام فرهنگی برای مقابله با پدیده‌های شوم اجتماعی را خواستار شد و اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات سلبی و امنیتی برای مقابله با پدیده‌های شوم اجتماعی همانند قاچاق و اعتیاد با قدرت تمام ادامه دارد، اما آن‌چه مهم است  اقدامات فرهنگی متناسب با اقشار مختلف جامعه و آموزش خانواده‌ها در مورد اعتیاد است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به مشکل اعتیاد در جامعه اظهار داشت: تمام دشمنی‌های موجود در جهان به‌ دلیل حسادت طرف مقابل به دارایی‌های کشور دیگر است و در این میان کشور ایران اسلامی به دلیل برخورداری از نعمات متعدد الهی و همچنین تدین مردمی با بیشترین تهدیدها و دشمنی‌ها مواجه است.

دبیرستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی، با دعوت از اصحاب رسانه برای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی در زمینه پدیده اعتیاد در جامعه، بیان داشت: اصحاب رسانه و به‌‌ویژه صداوسیما می‌توانند با انعکاس مناسب اخبار و رویدادهای مربوط به حوزه اعتیاد و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی، راه را برای اصلاح جامعه هموار کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول