اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد منطقه بر پایه تولید قابل تحول است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی منطقه بر پایه تولید و ارزش افزوده بیشتر قابل تحقق و تحول جدی است.

اقتصاد منطقه بر پایه تولید قابل تحول است

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: افتخار می‌کنیم نماینده مردم سرفراز سبلان در مجلس نهم هستیم که این حضور خود را مرهون محبت آحاد مردم به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دلسوزان نظام می‌دانیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه مردم با مشارکت حداکثری خود به مجلس نهم و قوام و شکل‌گیری آن ابهتی خاص داده‌اند، افزود: مجلس کار خود را با پیام و توصیه‌‌های ارزشمند مقام معظم رهبری که جوهره، ارزش و اعتبار مجلس و مجلسیان بود آغاز کرد تا این پیام نقشه راه حرکت مجلس نهم باشد.

حقیقت‌پور ابراز داشت: مقام معظم رهبری وظیفه نمایندگی را وظیفه الهی برشمرده و ما نیز به عنوان نماینده مردم حامل رسالت الهی هستیم و وظیفه داریم به نحو مطلوب و مناسب کارها و اهداف خودمان را پیگیری کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت تولید قوانین به روز و کارآمد را یادآور شد و گفت: قوانین مجلس باید فارغ از تعصبات فردی و قومی بوده و منافع ملی و کلان کشور در آن لحاظ شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تعامل بین قوا ضروری است که در این تعامل حداکثری و دو سویه قوه مقننه، مجریه و قضاییه سعی خواهند کرد اهداف تعالی نظام اسلامی را پیش گرفته و رویکرد مجلس نهم نیز تعامل دو سویه است.

حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل افزود: امیدواریم با این تعامل در مجلس نهم تصویب قوانین کار‌آمد و روز‌آمدی را شاهد باشیم تا بسیاری از گره‌ها و مشکلات جامعه با تعبیه این قوانین مناسب باز شود.

وی در پایان اظهار داشت: قدر مسلم تعامل برقرار شده بر پایه قانون خواهد بود و ما خارج از چارچوب قانون نمی‌توانیم  بدون تعامل حداکثری و دو سویه کارها را به پیش ببریم و با تکیه بر آموزه‌های رهبری در سایه وحدت و همدلی است که قادر خواهیم بود پیگیر رفع مشکلات آحاد مردم باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول