اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید اهتمام بیشتری می‌طلبد

خبرگزاری فارس: مدیر امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: باید در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید اهتمام بیشتری صورت گیرد.

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید اهتمام بیشتری می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمود ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز جانباز که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و متولیان امور فرهنگی و پرورشی باید در این حوزه با جدیت بیشتری وارد شوند تا ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید جامعه ایران اسلامی منتقل شود و آنها نیز پیرو راه پدران و مادران ایثارگر خود باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیرامون تکریم مقام جانبازان صحبت‌هایی داشته‌اند که باید برای عملی‌کردن آنها تلاش شود، خاطرنشان کرد: باید همه نهادها و ارگان‌ها در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبری در این حوزه گام بردارند و به طور شایسته نسبت به تجلیل این انسان‌های وارسته اهتمام شود.

ابراهیمی ضمن تجلیل از شهرداری‌های مناطق مختلف استان به دلیل اینکه در مراسم‌های معنوی و ملی حضور موثری دارند، ادامه داد: فضاسازی شهری برای گرامیداشت روز جانباز بر عهده شهرداری قرار دارد که امید است به طور شایسته در این عرصه حضور پیدا کند ولی سایر دستگاه‌های اجرایی نباید از تبلیغات محیطی غفلت کنند.

وی دیدار با جانبازان و ایثارگران در منازل آنها را یکی از اقدامات شایسته و قابل ترویج دانست و اظهار داشت: جانبازان زیادی طعم زندگی شیرین و آرام را به معنای واقعی کلمه فراموش کرده‌اند و در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن جنگ تحمیلی همراه با خانواده خود، روزهای سخت و پرمرارتی را تحمل می‌کنند از این رو در طول سال باید مردم از آنها دیدار کرده و به دلجویی از این انسان‌های وارسته و انقلابی بپردازند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول