اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری تویسرکان:

در تعطیلات نوروزی اکیپ راهداری تویسرکان آماده خدمات‌رسانی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه ترابری تویسرکان گفت: در ایام تعطیل نوروز اکیپ‌های راهداری شهرستان تویسرکان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

در تعطیلات نوروزی اکیپ راهداری تویسرکان آماده خدمات‌رسانی است

آرش آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: در ایام پایانی سال جاری ساماندهی امور جاده‌ای به منظور فراهم‌سازی امنیت تردد با بر طرف کردن موانع در حوزه استحفاظی شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار اکیپ راهداری به صورت شبانه‌روز همه محورهای جاده‌ای را زیر پوشش دارند، گفت: در ایام تعطیلات نوروز چهار اکیپ راهداری در دو راهدارخانه مرکزی و دولایی شهرستان و یک اکیپ تعمیراتی نیز برای تعمیر و برطرف کردن نواقص خودروها خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان تویسرکان اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی رانندگان و مسافران نوروزی را در کاهش حوادث و تصادفات مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: نصب بنر در نقاط حادثه‌خیز ، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در بلوار الغدیر شهرداری، اصلاح اشکالات چراغ‌های چشمک‌زن، تجهیز روشنایی تونل ولایت، زیباسازی حریم راه‌ها در آستانه سال جدید در راستای صیانت و ارتقای امنیت و سلامت مسافران انجام شده است.

وی یادآور شد: در شرایط بحرانی اکیپ راهداری راه و ترابری با تمام امکانات و وسایل و تجهیزات لازم برای هموارسازی مسیرهای حوزه استحفاظی شهرستان آماده ارائه خدمت است.

آزادی با بیان اینکه شهروندان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به کمک در حوادث مترقبه و غیرمترقبه می‌توانند با تلفن گویای 141 تماس بگیرند گفت: گشت راهداری از ساعت هشت صبح تا 20 شب برای کنترل همه مسیرها در سطح شهرستان فعال است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان تویسرکان با اشاره به راهدارخانه شهرستان در مسیر تویسرکان به جوکار در بالایی تونل دولایی پذیرای مهمان نوروزی است تأکید کرد: مسافران و مهمانان نوروزی برای تأمین نیازهای ضروری و اولیه خود می‌توانند به عنوان یک اسکان موقت از راهدارخانه تویسرکان در ورودی هر استفاده کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول