اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفا کاشان مطرح کرد

نیاز اعتبار 300 میلیارد ریالی برای اصلاح شبکه آب شرب کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: برای اصلاح و نوسازی 300 کیلومتر شبکه آب شرب کاشان حداقل به 300 میلیارد ریال اعتبار به قیمت روز نیاز است.

نیاز اعتبار 300 میلیارد ریالی برای اصلاح شبکه آب شرب کاشان

ابوالفضل صدرائیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از یک‌هزار کیلومتر شبکه توزیع آب شرب شهرستان کاشان 300 کیلومتر آن به دلیل فرسودگی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

وی اصلاح و بازسازی 300 کیلومتر شبکه آب شرب کاشان را در دو بخش مجزا اصلاح قطر زون‌بندی و اصلاح فرسودگی شبکه اعلام کرد و ادامه داد: در بخش اول اصلاح شبکه فرسوده آب شرب کاشان با هدف جلوگیری از پرت آب و حوادث پیش‌بینی نشده انجام می‌شود.

این مسئول اصلاح قطر لوله شبکه آب‌رسانی متناسب با میزان هر منطقه را بخش دوم اصلاح شبکه آب شرب کاشان اعلام کرد و گفت: مخازن آب در بخش‌های مختلف شهرستان مشکل تأمین آب ندارند، اما به دلیل عدم قدرت گذر آب‌دهی شبکه در زمان پیک مصرف با افت فشار آب روبه‌رو می‌شوند.

صدرائیه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 کیلومتر اصلاح شبکه آب شرب در کاشان اجرا شده، ابراز داشت: این پروژه در خیابان‌های مرکزی مانند باباافضل، شهید رجایی، میرعماد و برخی دیگر در مراحل پایانی قرار دارد.

وی از این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های پرهزینه شرکت آب و فاضلاب کاشان نام برد و عنوان کرد: از مصوبات دور اول و دوم و سوم سفر ریاست جمهوری اعتباراتی برای اجرای این پروژه تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان عنوان کرد: 50 میلیارد ریال از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به کاشان اختصاص داده شده است.

این مسئول یادآور شد: برای اجرای اصلاح قطر زون‌بندی و اصلاح فرسودگی شبکه تاکنون حدود 130 میلیارد ریال هزینه شده است. 

120 هزار مشترک آب اعم از خانگی، صنعتی و تجاری در شهرستان کاشان وجود دارند که 92 درصد خانگی و هشت درصد آن تجاری صنعتی است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول