اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر:

فضای سبز شوشتر در حال نابودی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: فضای سبز شوشتر در شرایط کنونی در حال نابودی است.

فضای سبز شوشتر در حال نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: فضای سبز شوشتر در شرایط کنونی در حال نابودی است و این مشکل باید از طرف شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به بخش فضای سبز اصلا مناسب نیست، تأکید کرد: رسیدگی به بخش فضای سبز در سطح شهرستان شوشتر اصلا مناسب نیست و به این دلیل باید کوشید تا شهرداری با افزایش نیرو در این بخش در راستای بهبود شرایط اقدام کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر باید مغز متفکر شهرداری باشد، افزود: شهرداری شوشتر نیازمند اتاق فکری پویاست ولی در شرایط کنونی شهرداری تنها به یک نیروی عریض و طویل اجرایی تبدیل شده است و این کار بسیار برای آینده شهری خطرناک است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری شوشتر از نداشتن چشم‌انداز پنج ساله و 20 ساله محروم است، افزود: شورای شهر در این باره تذکرات زیادی داده است ولی در این باره هنوز هیچ اقدام عملی انجام نشده است و همین امر باعث شده تا شهرداری برای یک ساعت آینده برنامه نداشته باشد.

سلطانیان با اشاره به اینکه هرچه سریع‌تر برای تدوین این سند بالادستی شهرداری شوشتر اقدام شود، تأکید کرد: نیاز است در این بخش شهرداری هزینه کند و از مشاوران قوی نیز بهره ببرد ولی وقت کشی در این بخش تنها زیان انباشته برای مردم شوشتر خواهد بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول