اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تصور اصفهان بدون فضای سبز قابل تحمل نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر فضای سبز موجود بخشی از زشتی‌های موجود در سطح شهر را پوشانده است و تصور اصفهان بدون فضای سبز قابل تحمل نیست.

تصور اصفهان بدون فضای سبز قابل تحمل نیست

علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته میزان افزایش فضای سبز در اصفهان چشمگیر بوده است، اظهار کرد: امروز با توجه به افزایش آلودگی‌های زیست محیطی اصفهان فضای سبز موجود در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان نیز باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه افرادی که بدون اقدامات کارشناسی به تخریب فضای سبز می‌پردازند باید در مقابل اقدامات خود پاسخگو باشند، اضافه کرد: مدیریت شهری اصفهان در برنامه پنج ساله چهارم اعلام کرده است که هرساله باید سرانه فضای سبز اصفهان باید یک متر افزایش پیدا کند و تصویب این لایحه ناشی از حرکت شورای شهر در راستای توسعه فضای سبز شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه حفظ درختان و فضای سبز موجود در سطح شهر وظیفه هر فردی است، تصریح کرد: همچنین قطع درختان بدون اقدامات کارشناسی شده و به بهانه‌های مختلف بر خلاف قانون بوده و جایز نیست.

وی با تاکید بر اینکه سلامت شهروندان و حیات و زیبایی شهر اصفهان در گرو حفظ و توجه به فضای سبز موجود در سطح شهر است، ادامه داد: در حال حاضر فضای سبز موجود بخشی از زشتی‌های موجود در سطح شهر را پوشانده است و تصور اصفهان بدون فضای سبز قابل تحمل نیست.

نصر اصفهانی با بیان اینکه با این نگرش تمام افراد در راستای حفظ فضای سبز در تلاش هستند، تاکید کرد: فضای سبز موجود در سطح شهر بخشی از حیات شهر به شمار می‌رود و مدیریت شهری اصفهان با تخریب فضای سبز موجود در مناطق چهارده‌گانه اصفهان به شدت مخالف است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول