اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام فرماندهی انتظامی استان اردبیل:

ساختمان راهور اردبیل 16 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: ساختمان راهور استان اردبیل در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر‌مربع تنها 16 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساختمان راهور اردبیل 16 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا طاهری عصر امروز در نشست مشترک نمایندگان استان با مدیران اجرایی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به محدود بودن فصل کاری انتظار می‌رود اعتبار مورد نیاز این پروژه تزریق شده و به سرعت این مجموعه آماده راه‌اندازی شود.

وی همچنین احداث ساختمان راهور بیله‌سوار را در متراژ 550 متر‌مربع و با پیشرفت فیزیکی 60 درصد یادآور شد و خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار 90 میلیون تومانی این پروژه شهریورماه امسال تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

قائم مقام فرماندهی انتظامی استان اردبیل از احداث ستاد انتظامی شهرستان سرعین خبر داد و گفت: این پروژه نیز با هدف استقلال ساختمان انتظامی سرعین در حال احداث است که امیدواریم با تکمیل آن ساختمان استیجاری که ماهانه بهای سنگینی را نیز به آن می‌پردازیم به متقاضی تحویل داده شده به محل جدید نقل مکان کنیم.

طاهری یادآورشد: اگر استاندار اردبیل و نمایندگان اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومانی ساخت این ستاد را به نحوی تامین و تزریق کنند ما در انجام وظیفه به ویژه در فصل ورود گردشگران به سرعین به مشکلی مواجه نمی‌شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول اهمیت موضوع امنیت و برقراری آرامش در جامعه را یادآور شد و بیان داشت: ما امروز در یک وضعیت بسیار حساس قرار داریم و باید نقاط قوت و فرصت خودمان را به خوبی بشناسیم تا نقاط ضعف را نیز به فرصت بالندگی تبدیل کرده و با برطرف کردن موانع پیش رو اقتدار اجتماعی را برقرار کنیم.

قائم مقام فرماندهی انتظامی استان اردبیل با یادآوری اینکه بر اساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده استکبار جهانی به معنای واقعی از قدرت نظامی و حضور آگاهانه ملت و بالاتر از همه سرمایه ولایت ترس و نگرانی دارد، تاکید کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های امن کشور است که با کمترین چالش و تنش سیاسی و امنیتی در مرز‌ها و داخل استان مواجه هستیم.

طاهری از امنیت به عنوان سرمایه جامع و کامل در برطرف شدن موانع و مشکلات یاد کرد و افزود: نگاه تلفیقی به ساختار قوی نیروی انتظامی می‌طلبد که این مجموعه در تمام احوال با آمادگی کامل در صدد برقراری آرامشی باشد که همه مردم انتظار آن را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تلاش استکبار جهانی را در ضربه زدن به حیات امنیتی و آرامش کشورمان حرکتی مذبوحانه توصیف کرد و اظهار داشت: استکبار در سنگر تحریم خود ناکام شده و ته مانده آبروی خود را نیز با این اقدام از بین می‌برد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول