اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

اختتامیه تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: امروز مراسم اختتامیه دوره "استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور" در همدان برگزار شد.

اختتامیه تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین طلایی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره "استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور" اظهار کرد: از آنجا که نیروی انتظامی لبه تماس با مردم است می‌طلبد که در برخوردهایش ظرافت و حساسیت ویژه‌ای را به کار ببرد.

وی افزود: از سال 1388 برگزاری دوره‌های تعالی استانداردسازی آغاز شد که در سال 88 و 89 با عنوان استانداردسازی رفتار پرسنل و در سال 90 با عنوان تعالی رفتار پرسنل در تهران برگزار شد، اما در سال جاری مقرر شد تا این دوره‌های آموزشی در 10 استان کشور به عنوان استان‌های معین برگزار شود و در این میان همدان با پوشش قرار دادن استان‌های کردستان و کرمانشاه برای این منظور انتخاب و میزبانی این دوره‌ را بر عهده گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی از مورخ 17 تا 22 تیرماه در قالب آموزش‌های کلاسی و کارگاهی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها در اوقات فراغت خود از اماکن تاریخی و گردشگری همدان نیز بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز گفت: اعتقاد داریم که قرن 21 اختصاص به دانش دارد و دارا بودن عملکرد کیفی در این زمینه می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

علی‌اصغر تروهید افزود: نیروی انسانی برای تبدیل به نیروی کارآمد باید دانش‌بنیان باشد که در این میان آموزش یکی از بهترین راهکارها به شمار می‌رود، بنابراین اگر پلیس راهور بتواند بر مبنای دانش جدید و تخصص خود اثر‌گذار باشد می‌توانیم توسعه، سرمایه اجتماعی، خودباوری، صیانت از ارزش‌های اجتماعی در ساختن فردایی روشن را دنبال کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در پایان گفت: امید است بیش از پیش شاهد اجرای قوانین اجتماعی و پیشگیری از تخلفات راهنمایی و رانندگی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول