اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی علیزاده به تیم شهرداری تبریز پیوست

وصال شمس و مولانای فوتبالی در شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: بعد از یک سال دوری، شمس و مولانای فوتبالی در تیم شهرداری تبریز به هم پیوستند.

وصال شمس و مولانای فوتبالی در شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده مهاجم بلند قامت سابق تیم تراکتورسازی عصر امروز در حضور بهرام نسیانی با عقد قرارداد یک ساله به تیم شهرداری تبریز پیوست.

علیزاده که بیشتر به علت پرتاب بلند توپ شهرت دارد، در زمان مربیگری فراز کمالوند در تراکتورسازی از برق شیراز به این تیم پیوسته و در دو فصل بعدی بازیکن تیم تراکتورسازی بود.

یکی از تاکتیک‌های کمالوند در تراکتورسازی پرتاب بلند علیزاده روی دروازه حریف و ایجاد شلوغی با آندرانیک تیموریان بود که چندین گل برای تراکتورسازی به همراه داشت، مهمترین گل این تاکتیک لو رفته پرتاب بلند توپ توسط علیزاده و ضربه سر نصرتی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی بود که به گل اول تراکتورسازی منجر شد.

با رفتن فراز کمالوند و انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی، باز شانس و اقبال با علیزاده همراه بود. قلعه‌نویی که در استقلال نیز حمایت زیادی از علیزاده کرده بود،  بعد از چند هفته اشپیتم آرفی را از ترکیب تیم حذف و علیزاده را جایگزین وی کرد. این اقدام قلعه‌نویی اولین تنش بین وی و تماشاگرانی را به همراه داشت که خواستار بازی آرفی بودند.

در نیم فصل با رفتن آرفی و جذب چند بازیکن به تیم تراکتورسازی، علیزاده موقعیت خود را در تیم از دست داده و بیشتر نیمکت‌نشین شد.

علیزاده در فصل گذشته در مجموع 1196 دقیقه برای تراکتورسازی به میدان رفت و دو گل نیز به ثمر رساند.

وی سابقه عضویت در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، برق شیراز، پرسپولیس و استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز را دارد. علیزاده در تیم ملی امید به مربیگری محمد مایلی‌کهن نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم بود.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول