اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص 25 میلیارد ریال به احداث تقاطع غیر هم‌سطح درجزین

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به احداث تقاطع غیر هم‌سطح درجزین خبر داد.

اختصاص 25 میلیارد ریال به احداث تقاطع غیر هم‌سطح درجزین

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی نیکزاد ظهر امروز در ادامه بازدید از شهرستان‏‌های مختلف استان سمنان که با همراهی معاونان وزیر، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار سمنان، فرماندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان و شمار زیادی از مدیران اجرایی صورت گرفت، از محل احداث تقاطع غیر هم‌سطح درجزین در سمنان بازدید کرد.

وی در بررسی نقشه‏‌های اجرای این پروژه و گفت‏‌وگو با پیمانکاران این طرح اظهار داشت: باید مدت زمان 18 ماهه احداث تقاطع غیرهم‏سطح درجزین اصلاح و این طرح تا پایان سال‌جاری به بهره‏‌برداری برسد و در این صورت مشکل اعتباری آن برطرف خواهد شد.

یکی از پیمانکاران احداث تقاطع غیرهم‏سطح درجزین نیز در بازدید وزیر راه و شهرسازی، حجم هزینه ریالی اجرای این طرح را 35 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد ریال برای انجام امور مقدماتی اجرای این طرح پرداخت شده و 10 میلیارد ریال دیگر نیز در بودجه سال‌جاری پیش‏‌بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه در پاسخ به توضیحات این پیمانکار، با اختصاص مبلغ 25 میلیارد ریال اعتبار برای احداث تقاطع غیرهم‏سطح درجزین موافقت کرد و از وی خواست تا کار را به سرعت و با کیفیت مطلوبی به پیش ببرد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان سمنان نیز قبل از این، از آغاز عملیات اجرایی ایمن‏‌سازی تقاطع درجزین خبر داده بود.

رجب قربانپور گفت: عملیات ایمن‏‌سازی با احداث دوربرگردان دوکی شکل به طول 300 متر و عرض 14 متر در محدوده تقاطع، اجرایی خواهد شد.

وی با ذکر اینکه عملیات خاکی و زیرسازی این پروژه توسط اکیپ راهداری ادارات راه و ترابری سمنان و شهمیرزاد به صورت مشارکتی اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت این پروژه توسط شرکت پیمانکار راهساز و با اعتبار یک میلیارد ریال انجام خواهد شد.

قربانپور احداث تقاطع غیرهم‏سطح درجزین را که مصوبه دور دوم سفر هیئت دولت به استان است، از دیگر پروژه‏‌های اداره کل راه و ترابری استان سمنان در این منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول