اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضوری قدرتمند در لیگ دسته‌ اول بسکتبال کشور

تیم تکماش قزوین یک بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه بسکتبال دسته اولی تکماش قزوین از جذب مهدی صالحی بازیکن سال گذشته همیاری زنجان به این تیم خبر داد.

تیم تکماش قزوین یک بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفت

مهدی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه صالحی سال گذشته در سوپرلیگ تیم همیاری زنجان را همراهی کرده است، اظهار کرد: این بازیکن که اصالتی قزوینی دارد با قد یک متر و 87 سانتی‌متر در پست سه به عنوان شوت‌زن و سه گام رو تیم تکماش را همراهی می‌کند.

وی با به این اینکه تلاش خواهیم کرد دو سه بازیکن دیگر را تا آغاز لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور جذب کنیم، افزود: در این میان اولویت نخست ما جذب بازیکنان بومی است.

نوروزی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمرینات مناسب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم، تأکید کرد: هدف اصلی ما این است که ترکیب فصل گذشته تیم را حفظ کنیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین یادآور شد: تلاش می‌کنیم امسال رقابت‌های لیگ را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم و تلاش ما این است که در میان تیم‌های بالای جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار بگیریم.

وی انگیزه و جوانی بسکتبالیست‌های تیم تکماش را از مهم‌ترین امتیاز‌های این تیم برشمرد و خاطرنشان کرد‌: میانگین سنی تیم 18 سال است که همین امر می‌تواند در آینده از تیم تکماش یک تیم مدعی بسازد.

همچنان گزینه اول ما ابوالقاسم کیانی است

مدیرعامل باشگاه دسته اولی تکماش قزوین در ادامه در خصوص مربیگری تیم تکماش در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گفت: ابوالقاسم کیانی همچنان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم تکماش است‌.

نوروزی با اشاره به اینکه کیانی در حال حاضر به همراه تیم ملی جوانان کشورمان در اردوی آمادگی در اروپا به سر می‌برد عنوان کرد: منتظر هستیم که به محض برگشت این مربی سرشناس قزوینی با وی برای سرمربیگری تیم تکماش صحبت کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول