اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس جاسک خبر داد

کشف 390 کیلو حشیش و تریاک در مرز شرقی هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان شرقی جاسک از کشف 390 کیلوگرم مواد مخدر طی روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف 390 کیلو حشیش و تریاک در مرز شرقی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، سرهنگ جهانشیر جوادی‌زاده عصر دوشنبه در نشست تشریح عملکرد هفتگی پلیس جاسک با بیان اینکه نیروی انتظامی با توجه به اهمیت این شهرستان و مرزی بودن، از دریا و زمین همواره نظارت‌های شدیدی را اعمال می‌کند، اظهار داشت: در حال حاضر وجود قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان از جمله مسائل مهم در این شهرستان است که پلیس همواره با این دو پدیده به شدت برخورد می‌کند.

وی در همین راستا اضافه کرد: شهرستان جاسک از دیرباز به عنوان دروازه هرمزگان و استان‌های غربی و حتی بعضاً مرکزی کشور در بحث خطوط ارتباطی مطرح بوده است.

این فرمانده انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 390 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان طی روز گذشته خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی حین گشت‌زنی در اطراف شهرستان جاسک به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و به راننده دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

وی افزود: مأموران پر تلاش و خستگی ناپذیر شهرستان پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی خودرو را متوقف، راننده دستگیر و در بازرسی فنی از خودرو 195 کیلوگرم تریاک و 195 کیلو حشیش جعماً 390 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

جوادی‌زاده اضافه کرد: خودرو مذکور به همراه مواد مخدر مکشوفه به اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرستان جاسک علاوه بر مرزهای طولانی، در حاشیه دریای عمان واقع از مرزهای آبی دریایی نیز برخوردار است، افزود: مقابله و مبازره با قاچاقچیان و مواد مخدر همواره در این شهرستان روال خاص خود را داشته است، چرا که باید با تمام مسائل موجود هم ساحل و هم خشکی را زیر نظر و کنترل داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان شرقی جاسک در بخش پایانی سخنان یادآور شد: امروزه ایران اسلامی یکی از کشورهای پیشرو در امر مقابله با مواد مخدر است و از همین‌رو جوانان زیادی از این مرز و بوم در راه حفاظت از مرزهای فرهنگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: خانواده نیز باید با آگاهی کامل از توطئه‌های دشمنان همواره جوانان و فرزندان خود را هوشیار نگه‌ دارند تا از این طریق علاوه بر باطل‌سازی نقشه‌های دشمنان برای ایران اسلامی، شاهد کاهش هر چه بیشتر تقاضای مواد مخدر نیز باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول