اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 71 کیلو‌گرم تریاک در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی گفت: عامل کلان قاچاق مواد مخدر در لحظه ورود به تبریز با 71 کیلوگرم تریاک دستگیر شد.

کشف 71 کیلو‌گرم تریاک در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، "حمید باغبان" اظهار کرد: در ادامه پیگیری پرونده‌های عملیاتی قاچاقچیان فعال در سطح استان و پیرو یک فقره عملیات در خصوص دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع و قاچاق کلان موادمخدر به نام "م - خ" و "ی - ن" در دستور کار قرار گرفت.

باغبان افزود: عوامل اداره عملیات ویژه این پلیس با پیگیری‌های و کارهای اطلاعاتی معمول بر روی این باند نهایتاً با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که قرار است در روز جاری با همان شگرد قبلی موادمخدر از استان تهران، شهرستان شهریار به این استان وارد و در شهرستان مرند تحویل شخصی به نام "ی -ن" شود.

وی افزود: عوامل عملیات ویژه در قالب دو اکیپ عملیاتی بر اساس آخرین اطلاعات مکتسبه به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند که یک اکیپ به طور نامحسوس در عوارضی بستان‌آباد مستقر و اکیپ دیگر با همکاری عوامل پلیس راه در جلو پلیس راه تبریز – میانه مستقر حدوداً چهار ساعت به طور نامحسوس نسبت به کنترل خودروهای مورد نظر پرداختند.

باغبان تصریح کرد: نهایتاً خودروهای مورد نظر توسط ماموران رؤیت شد و به محض عبور اسکورت از عوارضی و پلیس راه به خودروی سمند حامل موادمخدر توسط عوامل پلیس راه فرمان ایست داده که راننده خودرو  بدون توجه به ایست پلیس به راه خود ادامه داد.

وی تاکید کرد: با سعی و تلاش ماموران عملیات ویژه پس از تعقیب و گریز حدوداً 15 کیلومتری، هر دو خودرو در سه راهی اهر متوقف و تمام سرنشینان هر دو خودرو دستگیر و به همراه خودروهای فوق به مقر پلیس دلالت شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی افزود: خودروهای توقیفی مورد نظر در مقرّ پلیس مورد بازرسی دقیق قرار گرفت و نهایتاً در نتیجه بازرسی به عمل آمده از صندوق عقب خودرو سمند 71 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و مقدار 15 گرم حشیش نیز در بازرسی بدنی از جیب متهم به نام "ف- ز" کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول