اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی ویژه کیش:

8 کیلوگرم تریاک در کیش کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی ویژه کیش گفت: با تلاش ماموران پاسگاه مرزی ساحلی بندرگاه کیش حدود هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

8 کیلوگرم تریاک در کیش کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، نصرت‌اله برین پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر در راستای تشدید کنترل مرزهای آبی ساحلی جزیره کیش و پوشش کامل ماموران پاسگاه مرزی ساحلی بندرگاه با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری ماموران در کشف این محموله مواد مخدر قابل تقدیر است، گفت: فرد قاچاقچی که از طریق یک فروند کشتی مسافربری وارد جزیره شده بود، این میزان مواد مخدر را به طرز ماهرانه‌ای در لوازم شخصی خود جاسازی کرده بود.

این مسئول گفت: با هوشیاری و بازرسی دقیق ماموران این قاچاقچی دستگیر و حدود هشت کیلوگرم مواد مخدر از وی با نام "ع –ک" کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه امروزه اعتیاد به عنوان یک پدیده شوم و بستر‌ساز انواع جرائم خشن و چالشی بر توسعه امنیت پایدار در تمامی جوامع مطرح است، اظهار داشت: پلیس با تمام توان برای مبارزه این بلای خانمانسوز تلاش خواهد کرد.

این فرمانده انتظامی افزود: با عنایت خداوند متعال تا ریشه‌کنی کامل این پدیده در جزیره کیش مبارزه خواهیم کرد و سوداگران مرگ مجالی برای فعالیت در این جزیره مرجانی نخواهد داشت.

جزیره و شهر کیش یکی از امن‌ترین مناطق و شهرهای کشور به شمار می‌رود؛ به دلیل ساختار اجتماعی این جزیره و اقتصاد پایدار در کنار فعالیت‌های مطلوب پلیس و دیگر نهادهای دست‌اندرکار، کیش امروز در بعد امنیت همپای بسیاری از شهرهای طراز اول دنیا که در بعد امنیت مطرح هستند، قرار دارد.

کنترل شدید و نظارت قابل تقدیر پلیس سبب شده است که وجود مواد مخدر در این جزیره به سطحی پایین و در حد صفر برسد؛ از همین رو خبرهای کشف مواد مخدر در این جزیره از اهمیت بالاتری نسبت به شهرهای دیگر استان هرمزگان برخوردار است.

کیش 96 کیلومتر مربع وسعت و راه‌های دسترسی به این جزیره از طریق بندرگاه (اسکله مسافری) و فرودگاه است.

سالانه صدها هزار نفر در راستای بازدید از این جزیره در قالب تورهای گردشگری و سایر اشکال وارد کیش می‌شوند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول