اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبیک خبر داد

آغاز به کار نخستین مدرسه فوتبال دخترانه در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک از آغاز به کار نخستین مدرسه فوتبال دخترانه در این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار نخستین مدرسه فوتبال دخترانه در آبیک

منصور فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طی حکمی فرشته سیماریس به عنوان نایب‌رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک منصوب شده است.

وی افزود: 20 نفر در رده سنی 6 الی 14 سال در مدرسه فوتبال دخترانه ثبت‌نام کرده‌اند که به عنوان گروه‌های پایه، فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: 5 تن از بانوان شهرستان آبیک به عنوان مربی فوتبال مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک تعداد مدارس فوتبال پسرانه را 5 مدرسه برشمرد و خاطر‌نشان کرد: عقاب، شاهین و آستواز مدارس شهر آبیک، امید از روستای قشلاق و یاران هادی از روستای زیاران از مدارس فوتبال هستند که 400 نفر از پسران 9 الی 13 سال زیر نظر 20 مربی در این مدارس از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

فرهنگیان اضافه کرد: هم مربیان و هم 5 مدرسه فوتبال پسرانه آبیک دارای مجوز هستند.

وی از برگزاری مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های شهرستان آبیک خبر داد و گفت: تیم‌های شهید عظیم‌زاده، آمادگاه، هوانیروز، افق، خاکشان، شهدای خطایان، شهید نوری باقرآباد ترک، شاهین، پاسارگاد و فرهنگیان جزو 10 تیمی بودند که در مسابقات فوتبال جام حذفی شرکت کردند که تیم فرهنگیان آبیک به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید نوری باقرآباد ترک مقام دوم را کسب کرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک تصریح کرد: تیم فرهنگیان که مقام نخست را کسب کرده به عنوان نماینده شهرستان آبیک در مسابقات قهرمانی جام حذفی استان قزوین که پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

فرهنگیان بر حمایت‌های مادی و معنوی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری آبیک از هیئت فوتبال تأکید کرد و گفت: متأسفانه با توجه به دیدارها و نشست‌های متعدد اعضای هیئت فوتبال و مربیان باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف فوتبال با شهردار آبیک در سال گذشته و سال جاری مبنی بر حمایت‌های لازم، تاکنون هیچ‌گونه مساعدتی صورت نگرفته است که می‌طلبد شهردار و شورای اسلامی شهر آبیک در تحقق قول‌های خود جامه عمل بپوشانند.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال توابع د‌ر شهر خاکعلی، روستای قشلاق و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک در ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول