اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

برخی به بهانه دغدغه مردم به دنبال سیاه‌نمایی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: برخی به بهانه دغدغه مشکلات مردم اقدام به سیاه‌نمایی می‌کنند و خدمات صادقانه دولت را زیر سؤال می‌برند.

برخی به بهانه دغدغه مردم به دنبال سیاه‌نمایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع فرمانداران و بخشداران استان افزود: قطعا هر کسی با هر نام، عنوان و توجیه‌ای بخواهد در بین مردم ایجاد اختلاف کند و از ادبیات دشمن شاد‌کن استفاده کند در صف دشمن قرار داد.

وی تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در منطقه خود باید در حفظ وحدت، یکپارچگی و انسجام در بین آحاد جامعه تلاش کنند چرا که دشمن با رخنه در این مصادیق تحت عناوین مختلف از جمله اختلاف قومیت‌ها، مذاهب، نژادها و سایر موارد این‌چنینی سعی در بهره‌برداری و تضعیف یکپارچگی ملی دارد.

به گفته وی، اقتدار امروز ایران اسلامی دشمن را مجبور به اتخاذ روش‌های پیچیده در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی کرده است که نمونه بارز آن تحریم‌های اقتصادی و نشان دادن سیمای غیر واقعی از شرایط داخلی کشور در بوق‌های رسانه‌ای است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان خاطرنشان کرد: تشخیص صحیح، احساس مسئولیت و حضور موثر و به موقع به عنوان سه مؤلفه موثر در مقابل راهبردهای دشمن است که باید پیوستگی هر سه مورد حفظ شود.

به گفته عزیزی، اگر هر کدام از این سه مؤلفه بخواهد راه خود را جدا کند قطعا آسیب‌پذیر خواهد بود و در خروجی کار ابتر می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: منافع ملی و کلان‌نگری در مصلحت جمعی باید به عنوان خط قرمز همه مدیران باشد که این امر ضرورت پرهیز از بخشی‌نگری و جزیره‌ای فکر کردن را دوچندان می‌کند.

عزیزی همچنین با تاکید بر ضرروت هوشیاری مدیران در برابر "شایعه پردازان" خاطرنشان کرد: برخی به بهانه دغدغه مشکلات مردم اقدام به سیاه‌نمایی می‌کنند و خدمات صادقانه دولت را زیر سؤال می‌برند.

به گفته وی، مدیریت این موارد به معنی نادیده گرفتن مشکلات مردم نیست بلکه جلوگیری از سوءاستفاده و موج‌سواری بدخواهان نظام اسلامی است.

استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم و مسئولان، گفت: تفرقه، ایجاد اختلاف و دلسرد کردن مردم توطئه نخ‌نمای دشمن است و مطمئن باشید ساز تفرقه تنها از شیپور دشمن دمیده می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه دولت طی دور نهم و دهم با خدمات قابل توجه خود سبب ارتقای بسیاری از شاخص‌ها شده است، افزود: این دولت یکی از دولت‌هایی است که تاکنون نشان داده علاوه بر عدالت‌محوری توان انجام کارهای بزرگ را نیز دارد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول