اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان

طرح ملی هر روز با قرآن در مساجد استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پژوهش و امور قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از اجرای طرح ملی هر روز با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح ملی هر روز با قرآن در مساجد استان مرکزی اجرا می‌شود

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی و هنری مساجد استان طرح‌های بزرگ قرآنی را به مرحله اجرا درمی‌آورد.

وی تصریح کرد: طرح هر روز با قرآن (تفسیر جزء 30 قرآن کریم) به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود که شرکت در این طرح ملی برای همه علاقمندان آزاد است.

مسئول آموزش و پژوهش و امور قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: به منظور اجرای این طرح 25 دفترچه شامل تفسیر سوره‌‌های جزء 30 قرآن کریم چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد که طی آن هر شرکت‌کننده طی مدت 25 روز این دفترچه‌ها را مطالعه کرده و با تفسیر سوره‌های مختلف قرآن آشنا می‌شوند.

احمدی با بیان اینکه در هر دفترچه تعدادی سوال طراحی شده و شرکت‌کنندگان باید بعد از مطالعه هر جلد به این سوالات پاسخ دهند خاطر نشان ساخت: طرح هر روز با قرآن با هدف آشنایی هر چه بیشتر روزه‌داران با معنی و تفسیر قرآن کریم و به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح 30 روز 30 نور به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم به منظور اجرای این طرح با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌شود در ماه مبارک رمضان امسال هفت مسجد بزرگ در سطح اراک برگزار کننده این طرح باشند.

به گفته وی در این طرح در طول ماه مبارک رمضان هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء یک جزء از جزءهای قرآن کریم توسط نمازگزاران ختم می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول