اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

عباسی نماینده داوری قم در لیگ کشتی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: سعید عباسی به عنوان داور بین‌المللی کشتی قم در مسابقات لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های کشور قضاوت دیدارهای مهم این فصل را بر عهده خواهد داشت.

عباسی نماینده داوری قم در لیگ کشتی شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کشتی قم در سال‌های اخیر به خوبی و با موفقیت تمام مدارج ترقی را طی می‌کند و این پیشرفت نه تنها شامل بخش قهرمانی و استعدادیابی در کشتی قم محسوب می‌شود، بلکه در بخش مربیگری و داوری کشتی قم نیز مشهود است.

وی ادامه داد: قم در حال حاضر داوران بسیار خوبی دارد که یکی از برجسته‌ترین آنها سعید عباسی داور بین‌المللی و ملی کشتی استان قم در مسابقات مختلف داخلی و خارجی است که تورنمنت‌های مهم و میادین معتبری را قضاوت کرده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: این مایه مباهات ورزش قم به خصوص خانواده کشتی است که سعید عباسی به عنوان نماینده این هیئت در مسابقات مهم داخلی و برون مرزی مهم‌ترین قضاوت‌های رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی را بر عهده دارد.

وی ابراز داشت: در حالی که فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور آغاز شده است، از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی در حالی اسامی داوران و ناظران این مسابقات مشخص شد که نام سعید عباسی داور با دانش کشتی قم در بین آنها به چشم می‌خورد.

حلوایی عنوان داشت: در حالی که در گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور چهار تیم شهرداری قوچان، باشگاه مالی و اعتباری عسکریه مازندران، شهدای نهاوند و هیئت کشتی آذربایجان شرقی حضور دارند، عباسی مهم‌ترین رقابت این گروه را قضاوت کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم یادآور شد: در مسابقه تیم‌های کشتی آزاد شهدای نهاوند و هیئت کشتی آذربایجان غربی که به میزبانی نهاوند برگزار شد، ناظر فدراسیون، نماینده سازمان لیگ و سرپرست مسابقات محمود کوه‌دره‌ای از کرمانشاه بود در حالی که نماینده فدراسیون و رئیس هیئت کشتی استان همدان جلال صابریون و هیئت ژوری طاهر محمدعلی زنگنه از تهران بودند، سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم به همراه ناصر فروتن و جواد کریمی هر دو از تهران، این مسابقه حساس و نفس‌گیر را قضاوت کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول