اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت در 9 وزن

برترین‌های کشتی فرنگی نوجوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی انتخابی نوجوانان استان قم برای اعزام به پیکارهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور معرفی شدند.

برترین‌های کشتی فرنگی نوجوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی نوجوانان استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در 9 وزن به انجام رسید و امروز با معرفی افراد برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

کشتی‌گیران فرنگی‌کار شرکت‌کننده در پیکارهای انتخابی استان قم در رده سنی نوجوانان در اوزان 42، 46، 50، 54، 58،63، 69، 76 و 85 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن کشتی مرحوم سلطان‌‌نژاد مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم به میدان رفتند و برترین‌ها مشخص شدند.

در پایان این مسابقات در وزن 42 کیلوگرم محمدجواد رضایی در راه کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی این وزن مقابل حریفان خود با قاطعیت به برتری رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در وزن 46 کیلوگرم و در دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی ابوالفضل زنجیرانی بهترین کشتی‌گیر این وزن با شکست حریف خود موفق به کسب عنوان قهرمانی و رتبه نخست شد.

در وزن 50 کیلوگرم مسابقه پایانی برای تعیین نفر برتر با جذابیت خاصی برگزار شد که این کشتی با برتری حامد بهرامی و قهرمانی وی به پایان رسید.

در وزن 54 کیلوگرم جدال نهایی برای کسب مقام قهرمانی جذاب و تماشایی برگزار شد و با برتری حسین ابراهیمی از چهره‌های آینده‌دار کشتی قم در رشته فرنگی به پایان رسید و وی بدین ترتیب قهرمان مسابقات انتخابی نوجوانان قم در این وزن شد.

در وزن 58 کیلوگرم در مسابقه نهایی ایمان عیسی‌خانی با عبور از سد تمام حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و سکوی قهرمانی این وزن شد و در وزن 63 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی با کسب برتری برابر تمام حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن 69 کیلوگرم ابوالفضل آناپور در مسابقه پایانی برای کسب مقام قهرمانی کشتی‌گیر موفق میدان بود و با کسب برتری مقابل رقیب خود به عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی قم دست یافت.

در وزن 76 کیلوگرم نیز مهدی ابراهیمی برای کسب مقام قهرمانی و عنوان نخست پیکارهای انتخابی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان استان قم برابر دیگر رقبای خود به برتری رسید و در جایگاه نخست این وزن ایستاد،‌ ضمن اینکه در پایان رقابت‌های وزن 85 کیلوگرم عنوان نخست به اصغر شهبازی رسید و این کشتی‌گیر بالاتر از دیگر رقبا قهرمان شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول