اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل:

مسابقات کشتی فرنگی نونهالان مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل با اعلام اینکه در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان مازندران 102 کشتی‌گیر از مازندران حضور داشتند، گفت: قائمشهر و بابل در این مسابقات قهرمان شدند.

مسابقات کشتی فرنگی نونهالان مازندران پایان یافت

قدرت‌الله نهاوندیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان مازندران جام یادبود پیشکسوت کشتی آمل مرحوم عباس امینی برگزار شد که در بخش آزاد 224 کشتی‌گیر از 32 تیم مازندران در خانه کشتی شهرستان آمل حضور یافته و کار خود را در 10 وزن و هشت دوره پیگیری کردند.

وی افزود: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد به ترتیب تیم‌های قائمشهر با کسب 60 امتیاز، بابل با کسب 53 امتیاز و آمل "الف" با کسب 46 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.  

نهاوندیان یادآور شد: در پایان کشتی آزاد نونهالان مازندران در اوزان 32، 35، 38، 42 و 47 کیلوگرم به ترتیب رئوف مومنی از ساری، علیرضا یزدانی از جویبار، رضا علیجان‌زاده از جویبار، حسین عباسپور از ساری و احمد مهدی‌زاده از ساری مقام قهرمانی را از آن خود کرده و صاحب گردن‌آویز طلا شدند.

این مسئول با اعلام نتایج رقابت‌ها در اوزان 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم یادآور شد: مهدی یعقوبیان از قائمشهر، امیرحسین شیور از نور، سید ابوالفضل هاشمی از جویبار، رضا شکاری و نعیم حسن‌زاده از قائمشهر عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل با اعلام اینکه در کشتی فرنگی نونهالان مازندران نیز 102 کشتی‌گیر از سراسر مازندران حضور داشتند، گفت: این دوره از رقابت‌ها نیز با انجام 99 کشتی در شش دوره به پایان رسید که تیم شهرستان بابل با کسب 79 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و صاحب گردن‌آویز طلا شد همچنین شهرستان‌های آمل "الف" و ساری به ترتیب با کسب 71 و 62 امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به قهرمانان اوزان 32، 35، 38، 42 و 47 کیلوگرم کشتی فرنگی نونهالان مازندران یادآور شد: امیرحسین حاجی‌پور، حامد حیاتی و مرتضی نصیر از تیم آمل "الف"، حسین آقایی‌نژاد از سلمانشهر و محمدسجاد طالبی از قائمشهر توانستند با غلبه بر همه حریفان خود به مدال طلا دست پیدا کنند.

نهاوندیان اذعان داشت: در اوزان 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم نیز به ترتیب ناصر علیزاده از تیم آمل"الف"، متین وردی از کلاردشت، هومن کاویان‌پور از نور، علیرضا پازوکی و علیرضا خلیلی از قائمشهر قهرمان این اوزان شدند.

به گزارش فارس، نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان مازندران یکی از رقابت‌های برون مرزی و بین‌المللی به عنوان نماینده کشورمان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول