اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی قم:

لیگ منطقه‌ای توانمندی‌ کشتی‌‌گیران قم را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی قم گفت: برگزاری مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی کشور در دو رده سنی فرصت خوبی برای بروز توانمندی‌های کشتی‌گیران قم بود.

لیگ منطقه‌ای توانمندی‌ کشتی‌‌گیران قم را به نمایش گذاشت

روح‌الله میکائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در دو رشته آزاد و فرنگی و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با شرکت کشتی‌گیران استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات گروه دوم مقدماتی این رقابت‌ها به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار شد افزود: استعدادهای آینده‌دار کشتی قم در رشته فرنگی در این دوره مسابقات لیگ منطقه‌ای کشور در برابر حریفان روی تشک کشتی‌های بسیار خوبی گرفتند.

سرمربی تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان فرنگی قم تاکید کرد: هیئت کشتی این مسابقات را بهترین فرصت برای شناخت نیروهای جدید در رده‌های سنی مختلف می‌داند تا با سرمایه‌گذاری بر روی آنها و پرورش زیر نظر مربیان مجرب و کاردان کشتی استان، شاهد درخشش آنها در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی عنوان کرد: از سه سال قبل در هر دوره از برگزاری این مسابقات، کشتی‌گیران قمی برای نشان دادن ظرفیت بالا و استعداد بسیار خوبی که در رشته فرنگی دارند به خوبی توانسته‌اند موجودیت غنی کشتی قم را به نمایش گذاشته و امسال زمینه صعود هر دو تیم نوجوانان و جوانان به مرحله نهایی را نیز فراهم کنند.

میکائیلی با اشاره به حضور کشتی‌گیران آزاد و فرنگی مستعد از باشگاه‌های مختلف استان قم در این دوره از مسابقات لیگ منطقه‌ای یادآور شد: نفرات بسیار خوبی در رشته فرنگی حضور داشتند، ضمن اینکه با تلاش مربیان پرتلاش رشته آزاد، تیم نوجوانان آزاد نیز در اراک با حریفان خود رقابت می‌کند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه همه کشتی‌گیران شرکت‌کننده با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌‌اند، از آمادگی کامل برخوردارند و سطح مسابقات نیز با توجه به بروز توانمندی و شایستگی‌های کشتی‌گیران در این رقابت‌ها، بسیار خوب بود و تاثیر مثبتی در آینده کشتی قم دارد.

میکائیلی تصریح کرد: بعد از این رقابت‌ها برترین‌های کشتی قم برای اعزام به مسابقات کشوری نونهالان، نوجوانان و جوانان اعلام خواهند شد که این امید را نیز داریم که کشتی‌گیران قمی بتوانند با نشان دادن توانمندی خود، علاوه بر کسب مدال توانمندی کشتی قم را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.

در پایان رقابت مدعیان حاضر در گروه دوم مرحله نخست لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های تهران و قم به عنوان دو تیم برتر هر دو رده سنی جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول