اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

حریفان کشتی مازندران در لیگ دسته یک مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: نماینده‌های مازندران در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی آزاد حریفان خود را شناختند.

حریفان کشتی مازندران در لیگ دسته یک مشخص شدند

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرستان ساری بیان داشت: هفته نخست لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از 16 تیر آغاز می‌شود که سه نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

وی افزود: در سال جاری این مسابقات 9 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند تا در نهایت پس از انجام مسابقه مقدماتی از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نهایی شوند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: تیم‌های موسسه مالی اعتباری عسکریه، باشگاه فرهنگی ورزشی بابلسر و باشگاه فرهنگی ورزشی مقیمی بابل به عنوان سه نماینده مازندران در این رقابت‌ها هستند.

نوری‌زاده گفت: تیم موسسه مالی اعتباری عسکریه در گروه اول این مسابقات در هفته نخست روز جمعه 16 تیر مهمان شهرداری قوچان است.

وی بیان داشت: در این گروه تیم‌های شهدای نهاوند و هیئت کشتی ارومیه حضور دارند و برگزارکننده دیگر مسابقه هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه عنوان کرد: در روز جمعه 16 تیر دیگر نماینده استان باشگاه فرهنگی ورزشی بابلسر میزبان نفت امیدیه است و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی مقیمی نیز با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

نوری‌زاده ادامه داد: دو تیم نوین چرم البرز و جوانان ثامن‌الحجج(ع) خراسان رضوی برگزارکننده دیگر مسابقه این گروه هستند.

این مسئول ورزشی کشتی مازندران در پایان اذعان داشت: ترکیب کشتی‌گیران هر سه تیم مازندرانی از جوانان با استعداد و بومی کشتی استان هستند که با توجه به خلاقیت و آمادگی خوب کشتی‌گیران از مدعیان لیگ هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول