اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان

مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای در سنندج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی استان کردستان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی لیگ منطقه‌ای با حضور تیم‌هایی از پنج استان غرب کشور در سنندج خبر داد.

مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای در سنندج برگزار می‌شود

علی‌اشرف هدایت‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این دوره رقابت‌ها 13 تیرماه جاری در رده سنی نوجوانان به مدت یک روز و با حضور تیم‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان و کردستان در سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان افزود: 40 نفر کشتی‌گیر از هر استان‌ در این دوره مسابقات در دو بخش فرنگی و آزاد حضور خواهند یافت که 20 نفر از شرکت‌کنندگان آن با حریفان خود از دیگر استان‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی، در این دوره رقابت‌ها حدود 160 کشتی‌گیر در هفت وزن قانونی با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

هدایت‌نژاد در ادامه به اعزام تیم کشتی آزاد و فرنگی رده سنی جوانان این استان در مسابقات لیگ منطقه‌ای غرب کشور اشاره کرد و گفت: این دوره رقابت‌ها به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود و تیم کشتی جوانان استان به منظور حضور در این دوره رقابت‌ها ‌ظهر امروز استان را به مقصد شهرستان خرم‌آباد ترک خواهند کرد.

وی در پایان افزود: دور برگشت مسابقات کشتی آزاد و فرنگی لیگ منطقه‌ای رده سنی جوانان، 24 تیرماه جاری به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول