اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم انزلی در مجلس:

توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: عملیاتی شدن توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه است.

توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حسن خسته‌بند ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی برای توسعه اقتصادی گیلان و بندرانزلی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تجربیات ارزنده مدیر عامل منطقه آزاد انزلی در مناطق آزاد قشم، چابهار و شرکت گسترش سرمایه‌گذاری مناطق آزاد، توانمندی‌های مدیریتی این منطقه در عرصه‌های مختلف به ویژه در رابطه با فعال‌سازی ظرفیت‌های متعدد افزایش یافته است.

نماینده مردم انزلی، خواستار ایفای نقش موثر منطقه آزاد انزلی در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی استان و شهرستان انزلی شد و افزود: با توجه به اینکه ظرفیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی موهبتی کم‌نظیر برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری است باید از تمام آنها به منظور توسعه استان و شهرستان بندرانزلی بهره برد.

وی، عملیاتی شدن توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی را زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه دانست.

خسته‌بند با اشاره به اینکه فلسفه ایجاد منطقه آزاد تحقق ظرفیت‌های متعدد ترانزیتی، تجاری، گمرکی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری موجود در سطح استان است، خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های زیربنایی، اجرای مصوبه‌های هیئت دولت در سفرهای استانی و تلاش به منظور فعال‌سازی مجتمع‌های تجاری از اقدام‌های این منطقه برای تحقق ظرفیت‌ها است.

وی، ایجاد بورس کالا و مرکز بین‌المللی نمایشگاهی را از جمله اقدام‌های موثر منطقه آزاد انزلی در مسیر ایجاد زیرساخت‌های ضروری به منظور تحقق ظرفیت‌های قانونی این منطقه است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: بدون تردید تحقق ظرفیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی منوط به همکاری همه جانبه مسئولان است چرا که توسعه این منطقه به عنوان حلقه تکمیل کننده و تعالی بخش توسعه استان، در ارتباط تنگاتنگ با همکاری دیگر حوزه‌های مدیریتی گیلان است.

سعید رحیمی با بیان اینکه در صورت وجود اراده جمعی و فضای همگرایی، رشد و توسعه اقتصادی دور از دسترس نیست، ابراز کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی فراوان منطقه آزاد انزلی می‌توان رونق تجاری صنعتی گیلان و بندر انزلی را تحقق بخشید.

وی، قابلیت‌های حمایتی نمایندگان مجلس استان در زمینه تصویب و اصلاح قوانین را فراوان دانست و خاطرنشان کرد: اصلاح و یکسان‌سازی مزایا و معافیت‌های قانونی موجود در مناطق آزاد وکمک به اجرای قوانین منطقه آزاد انزلی در حوزه‌های مرتبط با اداره‌ها و نهادهای اجرایی محدوده منطقه و گیلان از طرف نمایندگان استان گام بلندی در راستای عملیاتی کردن توانمندی‌های قانونی این منطقه است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول