اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت خدمات شهری منطقه آزاد چابهار:

دسترسی به اینترنت در پیکره‌های منطقه آزاد چابهار امکان‌پذیر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت خدمات شهری منطقه آزاد چابهار گفت: به منظور تسهیل در کار، دسترسی به اینترنت پر سرعت، در پیکره‌های مختلف منطقه آزاد چابهار امکان‌پذیر شد.

دسترسی به اینترنت در پیکره‌های منطقه آزاد چابهار امکان‌پذیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، محمدفلاح لاله‌زاری اظهار داشت: به منظور تسهیل در کار ساکنان، تجار، بازرگانان و صاحبان صنایع مستقر در پیکره‌های مختلف منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار، دسترسی به اینترنت پرسرعت و تلفن اینترنتی امکان‌پذیر شد.

وی افزود: برقراری اینترنت پرسرعت با همکاری شرکت مخابرات استان سیستان‌وبلوچستان صورت پذیرفته که دسترسی به اینترنت پرسرعت و تلفن اینترنتی در پیکره مسکونی، قطب صنعتی، پیکره تجاری و انبارها امکان‌پذیر شده است.

سرپرست مدیریت خدمات شهری منطقه آزاد چابهار بیان کرد: با راه‌اندازی این امکانات برای کارخانجات صنعتی موجود در قطب صنعتی باعث تسهیل در کار تولید و صرفه‌جویی اقتصادی در سطح منطقه شده است.

لاله‌زاری افزود: از دیگر کارهایی که در سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار در همین زمینه صورت پذیرفته است، شامل؛ تغییرات در زیرساخت‌ها، یکپارچه‌سازی شبکه سازمان، بهینه‌سازی سرویس‌ها و خدمات‌ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و بهینه‌سازی امنیت شبکه سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌های لازم برای انجام عملیات فوق و همچنین توسعه سرویس‌ها و خدمات جدید را در سطح منطقه فراهم خواهد کرد.

سازمان منطقه آزاد چابهار دارای 9 پیکره است که شامل پیکره‌های؛ مجتمع‌های تجاری و خدماتی، کارگاه‌های غیر آلاینده و انبارها، مسکونی، سایت دانشگاه بین‌المللی و خدمات، فضای سبز جنگلی، روستای تاریخی تیس، توریستی ـ گردشگری، پالایشگاه و صنایع سنگین، خدمات، تاسیسات و تجهیزات و آب شیرین‌کن است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول