اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان نمایشگاه SME صورت گرفت

بازدید معاون نخست وزیر مالزی از غرفه‌های منطقه آزاد قشم

خبرگزاری فارس: معاون نخست وزیر مالزی در جریان نمایشگاه SME که با حضور 50 کشور جهان در کوالالامپور برگزار شد، از غرفه‌های سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

بازدید معاون نخست وزیر مالزی از غرفه‌های منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مدیریت صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم در دومین روز از برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط SME میزبان «داتو الامین» معاون نخست وزیر مالزی بود.

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم در این خصوص گفت: تحقق سیاست حضور در عرصه‌های بین‌المللی و آشنایی با نحوه برگزاری نمایشگاه SME و نیز حضور در نمایشگاه جهان اسلام در ایالت کلانتان مالزی از اهداف اصلی ما در این نمایشگا‌ه‌ها بود.

محمدرضا نوری ادامه داد: این نمایشگاه با حضور 50 کشور جهان در مرکز نمایشگاهی کوالالامپور مالزی برگزار شد و معاون نخست وزیر مالزی از روند فعالیت غرفه قشم در این نمایشگاه بازدید کرد.

نوری ادامه داد: تبیین ظرفیت‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم، ارائه اطلاعات لازم در خصوص صنایع دریایی اعم از شناورسازی و فرآوری ماهی و میگو، صنایع نفت و گاز و هم‌چنین توضیح کوتاه در خصوص فعالیت حوزه صنایع دستی و نیز ژئوپارک از جمله مباحثی بود که در دیدار با معاون نخست وزیر مالزی مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مباحث و اطلاعات ارائه شده، داتو الامین نیز علاقه‌مندی خود را در خصوص سفر به جزیره قشم و آشنایی با توانمندی‌های این جزیره ابراز داشت.

یادآور می‌شود، در این دیدار، مدیر صنعت، معدن و تجارت قشم نیز با تقدیر از میزبانی کوالالامپور بر تعامل بیشتر با هدف تامین منافع مشترک تاکید کرد و میزبانی نمایشگاه سیزدهم را از سوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد قشم طی اسفند‌ماه سال‌ جاری بهترین فرصت برای حضور آقای داتو الامین اعلام کرد. 

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول