اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم حمید بقایی

سعید حاج رحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد

خبرگزاری فارس: با حکم معاون رئیس جمهور، سعید حاج رحیمی به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد.

سعید حاج رحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، در متن حکم حمید بقایی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خطاب به سعید حاج رحیمی آمده است: با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی و به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری، صنعتی و تفویض اختیار ریاست جمهوری به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم ذکر شده است: برنامه‌ریزی و سازماندهی اثربخش و هوشمندانه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها امکانات و منابع موجود و بالقوه و ایجاد تحرک بالنده در جذب سرمایه‌گذاری و افزایش توان صادراتی منطقه در زمره انتظاراتی است که باید در سرلوحه برنامه‌های کاری جنابعالی قرار گیرد.

از سوابق مدیریتی سعید حاج رحیمی در مناطق آزاد کشور می‌توان به مسئولیت‌هایی چون مدیر عامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و قائم مقام مدیرعامل و معاون سازمان منطقه آزاد قشم به اشاره کرد.

پیش از این علیرضا بهمنی از مهرماه 89 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی را برعهده داشته است.

منطقه آزاد انزلی یکی از مناطق آزاد هفت‌گانه ایران است که به مساحت سه هزار و 200 کیلومتر مربع در سه بخش محدوده فاز تجارت، شهرک صنعتی بندرانزلی و محدوده بندری از سال 84 پس از تعیین محدوده قانونی و انتصاب نخستین هیئت مدیره فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول