اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

مسجد پایگاه معنوی حفظ اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: حفظ اقتدار ملی و عزت ایرانی و حضور همیشه در صحنه مردم از طریق پایگاه معنوی و مردمی مسجد تقویت می‌شود.

مسجد پایگاه معنوی حفظ اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی ظهر امروز در نشستی که با هدف توسعه آموزش تخصصی گروه‌های هدف، افزایش بهره‌وری و با حضور روحانیون و هیئت‌های مذهبی و امنای مساجد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد، خواستار توجه بیشتر روحانیون به مسائل روز جامعه از جمله عفاف و حجاب شد.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا به فرهنگ و اعتقادات مردم مومن و مسلمان نفوذ کنند اما تا زمانی که مردم در اعتقادات و احکام خود پایبند باشند، هیچ دشمنی نمی‌تواند به دین آنها ضربه وارد کند.

امام جمعه سیاهکل، به روحانیون و هیئت‌های مذهبی شهرستان توصیه کرد که در ماه مبارک رمضان در راستای خنثی کردن ترفندها و توطئه‌های دشمن تلاش کنند.

وی افزود: مساجد می‌تواند نقش کلیدی در برطرف کردن مشکلات امروز بشر که ناشی از بی‌ایمانی و ناآشنایی آنها با ارزش‌های الهی و معارف اسلامی داشته باشد و هیچ مکانی بالاتر، زیباتر، ارزشمندتر و تاثیرگذارتر از مسجد نیست.

به گفته شیدایی، حفظ اقتدار ملی و عزت ایرانی و حضور همیشه در صحنه مردم از طریق پایگاه معنوی و مردمی مسجد تقویت می‌شود.

در مراسم که فرمانده انتظامی و رئیس اداره تبلیغات سیاهکل حضور داشتند، لوح تقدیر به هیئت‌های مذهبی منتخب که در اجرای ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه شرکت فعال داشتند اهدا شد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول