اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عملیات شرکت بازرسی بی‌وی در ایران:

کالاهای صادراتی باید مطابق استانداردهای کشور عراق باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعملیات شرکت بازرسی بی‌وی در ایران گفت: کالاهای صادراتی به کشور عراق باید مطابق استاندارادهای تعریف شده آن کشور باشد.

کالاهای صادراتی باید مطابق استانداردهای کشور عراق باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن قاسمیان عصر دوشنبه در جمع کارشناسان و صاحب‌نظران و مسئولان اتاق بارزگانی صنایع و معادن، تجار و بازرگانان و کارشناسان گمرک آذربایجان‌غربی در اتاق بازرگانی ارومیه اظهار داشت: شرکت بین‌المللیBV (بیروریتاس) در کشور فرانسه تاسیس شده است که بیش از یک‌‌هزار شعبه در 140 کشور دنیا دارد و بیش از 60 هزار نیروی متخصص در آن فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت از سال 54 در ایران تاسیس شده است، افزود: شرکت بی‌وی فعالیت مستمر خود را در ایران بعد از انقلاب از سال 79 آغاز کرده است.

مدیر عملیات شرکت بازرسی بی‌وی در ایران تصریح کرد: این شرکت در کشور عراق از یک سال پیش به منظور اصولی‌کردن تجارت بین‌الملل، افزایش کیفیت کالا و تجارت با شرکت‌های معتبر دنیا، شرکت در مناقصه‌ها و اخذ مدرک SGS به منظور صادرات کالا تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه کشور عراق برای تجارت با ایران استانداردهای خاصی را لحاظ کرده است، گفت: باید سرمایه‌گذاران و تولیدکننده‌های کشورمان برای تجارت با عراق با این استانداردها آشنا شوند و محصولات خود را مطابق با استانداردهای کشور مقصد تولید کنند.

قاسمیان با بیان اینکه برای تجارت با کشور عراق، تجار ایرانی باید مراحل قانونی و اصولی را پشت سر گذارند، ادامه داد: دریافت مدارک، کارمزد بازرسی، بررسی فنی مدارک و کالاهای صادراتی تولیدکنندگان، بازرسی کارخانه‌ها، اخذ مدارک پایانی و در نهایت صدور گواهی COC برای تجارت بین دو کشور ایران و عراق ضروری است.

وی با بیان اینکه کشور عراق در تجارت با ما بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: لازم است صادرکنندگان کالاها برای افزایش کیفیت کالای خود دقت کنند تا از صدور کالا به عراق جلوگیری نشود.

مدیر عملیات شرکت بازرسی بی‌وی در ایران خاطرنشان کرد: تاجران ایرانی بعد اخذ گواهی فنی و تکنیکال کالای صادراتی باید تمام موارد استانداردهای عراق را داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول