اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد گلستان:

تحقق تولید ملی در سایه رعایت استانداردها امکان‎پذیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان گفت: تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سایه رعایت استانداردها امکان‎پذیر است.

تحقق تولید ملی در سایه رعایت استانداردها امکان‎پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، منصور قلیچ‎لی در آئین اعطای پروانه کارشناسی استاندارد اظهار داشت: از مجموع 248 متقاضی دریافت پروانه کارشناسی استاندارد به عنوان بخش خصوصی همکار این سازمان که سال گذشته در آزمون شرکت کرده بودند، 27 نفر پذیرفته و پروانه خود را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: این کارشناسان در یکی از بخش‎های آموزش و ترویج، تدوین استانداردها و نظارت بر اجرای استانداردها و یا هر سه بخش فعالیت می‌کنند.  

قلیچ‎لی خاطر نشان کرد: 20 کارشناس در بخش نظارت بر اجرای استانداردها، 13 کارشناس در بخش تدوین استانداردها و هفت کارشناس نیز در بخش آموزش ترویج فعالیت خواهند کرد. 

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان افزود: کارشناسان همکار اداره کل استاندارد استان گلستان در بخش خصوصی افراد باتجربه‎ای هستند که در کارخانجات تولیدی و یا در دستگاه‎های اجرایی استان فعالیت می‎کنند.

 

قلیچ‎لی تاکید کرد: این افراد از این به بعد برای افزایش سطح آگاهی‎های خود و هماهنگی به منظور حسن اجرای ماموریت‎ها، باید ارتباط خود را با اداره کل استاندارد گلستان تقویت کنند.

وی اضافه کرد: تا سال 1390، 650 قلم کالا تحت نظارت سازمان ملی استاندارد بودند اما اکنون پس از تصویب قانون ارتقای کیفیت در قالب طرح "تجا" ( توسعه جامع استانداردسازی) به بیش از 10 هزار قلم کالا افزایش یافته که بر این اساس وظایف سازمان استاندارد هم سنگین شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1391 به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد: تحقق این فرمایشات در سایه رعایت استانداردها امکان‎پذیر است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول