اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار لازم؛

شهرک صنعتی آب معدنی بهشت‌آباد احداث می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی شهرک صنعتی آب معدنی بهشت‌آباد اردل به‌زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهرک صنعتی آب معدنی بهشت‌آباد احداث می‎شود
فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این شهرستان به‌واسطه برخورداری از چشمه‌ساران بسیار ظرفیت بسیاری در ایجاد و احداث واحدهای صنعتی آب معدنی دارد.
وی افزود: داشتن ویژگی بی‌نظیر گردشگری، فراهم شدن اجرای طرح های پرورش ماهی سردآبی، تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاها از دیگر مزیت‌های این شهرستان است.
خسروی با بیان اینکه مطالعات تکمیلی برروی کیفیت آب چشمه سرداب رستم آباد اردل به عنوان یکی از طرح‌های سفر هیئت دولت به استان در حال انجام است، گفت: بررسی دقیق خصوصیات آب این چشمه به انجام آزمایش در چهار فصل سال نیاز دارد و این فرایند درحال طی شدن است.
فرماندار اردل مساحت شهرک آب معدنی چشمه رستم را 14هکتار اعلام کرد و گفت: آب این چشمه برای آشامیدنی و بسته بندی مناسب است ولی چگونگی استاندارد آب این چشمه برای آب معدنی نیازمند انجام آزمایشات تفصیلی است.
وی گفت: براساس پیش بینی انجام شده در این شهرک سه تا چهار واحد آب معدنی کوچک و یا یک واحد آب معدنی بزرگ احداث خواهد شد.
خسروی در ادامه از تکمیل محور ارتباطی اردل-دوپلان خبر داد و گفت: با وجود ترافیک بسیار بالای محور شهرکرد ـ لردگان‌ ـ خوزستان بهره‌برداری از این محور بسیار مهم و ضروری است.
وی با بیان اینکه با احداث این محور فاصله دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان 15 کیلومتر کاهش می‌یابد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده شش تونل به طول 2.5 کیلومتر در این مسیر احداث می‌شود.
خسروی حذف گردنه باجگیران به عنوان یکی از نقاط پرحادثه‌خیز استان را از دلایل اصلی احداث این محور عنوان کرد و گفت: این در حالی‌ست که با احداث این محور شهر اردل به دوپلان 33 کیلومتر و اردل به منطقه میانکوه و مشایخ 15 کیلومتر کاهش می‌یابد.
وی با بیان اینکه توپوگرافی منطقه و وجود مقدار زیادی نقاط پرحادثه در این محور لزوم ارتقای و بهسازی این جاده را دو چندان کرده است، افزود: به همین دلیل بهسازی این مسیر برای ساخت و مهیا کردن جاده‌ای با تردد و ترافیک روان و آرام و ازدیاد ایمنی از اولویت‌های کاری مدیریت این شهرستان قرار گرفته است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول